Ekonomija > Biznis

TIK TOK POKRENUO ONLINE KUPOVINU, ALI NIJE SVE TAKO BELO Evo ko će moći da pazari preko omiljene društvene mreže Srba

TikTok tvrdi da sarađuje sa pouzdanim platformama trećih strana za plaćanje kako bi omogućio sigurno obavljanje transakcija.

Izvor: K1info

11/12/2024 > 10:15

podeli vest:

TIK TOK POKRENUO ONLINE KUPOVINU, ALI NIJE SVE TAKO BELO Evo ko će moći da pazari preko omiljene društvene mreže Srba
Foto: Tanjug/AP Photo/Michael Dwyer, File


U prvom koraku ka širenju na evropskom tržištu, društvena mreža TikTok lansirala je svoju uslugu kupovine unutar aplikacije u Španiji i Irskoj.

TikTok je predstavio TikTok Shop u Španiji i Irskoj, omogućivši korisnicima da direktno kupuju putem društvene mreže.

-Ova usluga će korisnicima pružiti mogućnost kupovine proizvoda i komunikacije sa kompanijama i kreatorima u realnom vremenu- navodi se u saopštenju kompanije, uz dodatak da je opcija prodaje proizvoda dostupna isključivo kompanijama sa sedištem u Španiji i Irskoj.

Funkcija kupovine u aplikaciji zvanično je lansirana u Španiji u utorak, sa proizvodima prikazanim u digitalnim prodavnicama, uključujući električne friteze i suplemente za zdravlje, po cenama koje se kreću od 3 evra (3,16 dolara) do 60 evra, prema spisku koji je TikTok podelio sa kreatorima i koji je pregledala agencija Bloomberg.

@callyannbrennan TikTok SHOP IRELAND HAS ARRIVED! This is so exciting - I can now be your personal shopper and save you time too! Its amazing. @Gym Plus Coffee #TikTokshopireland #tiktokshopexplained #gympluscoffeefleece #swiftleggings #gympluscoffee ♬ original sound - Callyann Brennan

Prema podacima kompanije, TikTok u Španiji koristi 20 miliona ljudi mesečno.

TikTok tvrdi da sarađuje sa pouzdanim platformama trećih strana za plaćanje kako bi omogućio sigurno obavljanje transakcija.

Očekuje se da društvena mreža uvede svoje usluge kupovine i u Francuskoj, Nemačkoj i Italiji.

Ova usluga se pokazala kao jedan od najbrže rastućih sektora kineskog vlasnika TikToka, kompanije ByteDance Ltd, a širenje na evropsko tržište se smatra pokušajem pronalaženja alternativnih tržišta nakon što kompaniji preti zabrana u SAD-u, ukoliko ByteDance, sa sedištem u Kini, ne proda svoj udeo u društvenoj mreži.

BONUS VIDEO

Ostavite komentar