U prvom koraku ka širenju na evropskom tržištu, društvena mreža TikTok lansirala je svoju uslugu kupovine unutar aplikacije u Španiji i Irskoj.
TikTok je predstavio TikTok Shop u Španiji i Irskoj, omogućivši korisnicima da direktno kupuju putem društvene mreže.
-Ova usluga će korisnicima pružiti mogućnost kupovine proizvoda i komunikacije sa kompanijama i kreatorima u realnom vremenu- navodi se u saopštenju kompanije, uz dodatak da je opcija prodaje proizvoda dostupna isključivo kompanijama sa sedištem u Španiji i Irskoj.
Funkcija kupovine u aplikaciji zvanično je lansirana u Španiji u utorak, sa proizvodima prikazanim u digitalnim prodavnicama, uključujući električne friteze i suplemente za zdravlje, po cenama koje se kreću od 3 evra (3,16 dolara) do 60 evra, prema spisku koji je TikTok podelio sa kreatorima i koji je pregledala agencija Bloomberg.
Prema podacima kompanije, TikTok u Španiji koristi 20 miliona ljudi mesečno.
TikTok tvrdi da sarađuje sa pouzdanim platformama trećih strana za plaćanje kako bi omogućio sigurno obavljanje transakcija.
pročitajte još
Ovaj izazov neretko dovodi i do polomljenih zglobova, te je još jednom poslat apel da pratite šta deca gledaju na internetu
11.12.2024
Hronika
Mnogi pratioci ove stranice izrazili su spremnost da se pridruže pozivu, a zasad nije poznato ko stoji iza stranice
09.12.2024
Srbija
Očekuje se da društvena mreža uvede svoje usluge kupovine i u Francuskoj, Nemačkoj i Italiji.
Ova usluga se pokazala kao jedan od najbrže rastućih sektora kineskog vlasnika TikToka, kompanije ByteDance Ltd, a širenje na evropsko tržište se smatra pokušajem pronalaženja alternativnih tržišta nakon što kompaniji preti zabrana u SAD-u, ukoliko ByteDance, sa sedištem u Kini, ne proda svoj udeo u društvenoj mreži.
BONUS VIDEO
Ostavite komentar