Ekonomija > Čuvarkuća

POPULARNI BUTIK MENJA IME! Srbi ga OBOŽAVAJU, a ide im TOLIKO DOBRO da spremaju nešto MOĆNO

Modni gigant širi posao i na jahte.

Izvor: K1info/b92.net

Autor: Kristina Jokić

15/12/2023 > 12:31

podeli vest:

POPULARNI BUTIK MENJA IME! Srbi ga OBOŽAVAJU, a ide im TOLIKO DOBRO da spremaju nešto MOĆNO
Foto: Shutterstock


Popularni butik italijanske garderobe menja ima, a ima i dobar razlog za to. Italijanska "Calzedonia Grupa" od sada će se zvati "Oniverse" kako bi na taj način obeležili odmak od fokusa na modu, objavila je kompanija.

Popularna "Calzedonia Grupa" je osnovana 1986. godine od strane Sandra Veronezija u Veroni, a najavio ga je njegov sin Mateo Veronezi, član uprave kompanije koja je prošle godine ostvarila 3,047 milijardi evra, 21,6 posto više nego prethodne godine.

Oni su ove godine rešili da prošire svoje biznis vidike i tako kupili većinski udeo od  brodogradilišta Cantiere del Pardo, koji proizvodi jahte.

Foto: Shutterstock

 

Sada po nazivu već bivša "Calzedonia grupa", ističe italijanska novinarska kuća, želi da zadrži autonomiju svakog modnog brenda dok novim imenom žele da pokažu kako su sada osim donjeg veša, kupaćih kostima, čarapa, helanki i venčanica zagazili u luksuznu brodogradnju kao i hranu i piće. 

Prodavnice modnih marki poznate i srpskim potrošačima poput same "Kalcedonije", "Intimisimija", "Tezenisa" i drugih neće se menjati.

"Oniverse" je pak odabrana kao reč koja simbolizuje svemir, ali zanimljivo je kako je njom osnivač Kalcedonije u novo ime utkao svoje, odnosno ime svoje porodice. Oniverse je istovremeno anagram prezimena Veronezi (Veronesi).

- Želimo da se svaki proizvod ističe sam za sebe, dok ostaje deo Grupe. "Oniverse" definiše upravo to jedinstvo slobodnih entiteta: heterogena organizacija, svaki element sa svojom različitom strukturom, ali deo istog projekta - istakao je Mateo Veronezi u saopštenju medijima.

Ostavite komentar