Ekonomija > Čuvarkuća

EPS od novembra daje POPUST za plaćanje preko portala i aplikacije! Evo koliko će RAČUNI biti umanjeni

Bjeličić je istakao da od 1. novembra počinje sukcesivan prestanak blagajničkog rada u poslovnicama EPS-a

Izvor: K1info

Autor: Anica Ninković

08/10/2024 > 15:43

podeli vest:

EPS od novembra daje POPUST za plaćanje preko portala i aplikacije! Evo koliko će RAČUNI biti umanjeni
Foto: Youtube PrintScreen/Insajder


Izvršni direktor za snabdevanje u Elektroprivredi Srbije Aleksandar Bjeličić izjavio je danas da broj korisnika portala i aplikacije "EPS Uvid u račun" iznosi 615.000, a da će Elektroprivreda Srbije tim korisnicima od 1. novembra ove godine do 31. oktobra 2025. godine davati popust od 30 dinara.

Bjeličić je istakao da od 1. novembra počinje sukcesivan prestanak blagajničkog rada u poslovnicama EPS-a i da je ova odluka bila sasvim očekivana, jer svega 13 odsto građana plaća račune na blagajnama EPS, a čak 87 odsto račune za električnu energiju plaća preko portala "Uvid u račun", poslovnih banaka i Pošte Srbije.

Od 1. novembra do 1. februara naredne godine radiće samo blagajne koje imaju najveći broj transakcija i koje se nalaze u Beogradu, Novom Sadu, Nišu, Kragujevcu i Kraljevu, saopštila je Elektropirvreda Srbije.

- Na šalterima, kao i do sada, građani mogu da dobiju informacije o računima, ugovorima, da podnesu prigovore, reklamacije i da dobiju ostale informacije. Oni koji nisu vični informacionim tehnologijama, prvenstveno stariji sugrađani, moći će da plate račune, kao i sve svoje druge račune, na šalterima pošta, banaka i ostalih platnih institucija. Banka Poštanska štedionica je ponudila proviziju od 30 dinara građanima koji plaćaju EPS-ove račune na njihovim šalterima, za iznose do 6.000 dinara - rekao je
Bjeličić.

Foto: eps.rs

 

On je podsetio da EPS odobrava i popust od pet odsto za redovno plaćanje računa koji koristi 65 odsto građana, a svi kupci mogu i da se opredele za elektronski račun i ostvare dodatni popust od 50 dinara. Kada je reč o reklamacijama u Novom Sadu, Bjeličić je objasnio da nijedan građanin neće biti oštećen.

- Broj reklamacija iznosi samo 0,4 odsto u odnosu na ukupan broj faktura koje smo izdali na nivou Srbije. U Novom Sadu bilo je oko 5.800 reklamacija. Do sada je obrađeno više od polovine ukupnog broja reklamacija i više od pola bilo je neopravdano. Mnogi su već dobili korigovane račune. Važno je ponoviti da će svima biti odgovoreno na reklamaciju i nijedan kupac neće biti oštećen - rekao je Bjeličić.

BONUS VIDEO:


 

Ostavite komentar