Ekonomija > Čuvarkuća

Šta su nam to uradili sa BANANICOM? To je skoro - PROTIVPRIRODNI BLUD

Čuvene bananice s ukusom narandže, maline i mente (?1) izavale su kontoverzne reakcije kupaca

Autor: Mina Duduković

06/01/2023 > 13:14

podeli vest:

Šta su nam to uradili sa BANANICOM? To je skoro - PROTIVPRIRODNI BLUD
Foto: YouTube screenshot


Ukusi su različiti, ali klasika je uvek najbolja.

Ovako bi pojedini ljubitelji Štarkove čokoladne bananice opisali eksperimentisanje i uvođenje novih ukusa ovog slatkiša koji je odavno dobio ime prema svom obliku banane i nastanio se u srca svih generacija.  Tako se danas sve promenilo pa i čokoladna bananica koja se u marketima može kupiti i sa ukusom narandže, maline, a prava novina je i ledena bananica sa ukusom mente.

Međutim, ovo se ne dopada svima.

- Banica je bananica. Ona nema ukus nekog voća, već je prepoznatljiva po svom penastom, neutralnom filu i čokoladnom prelivu. Nema tu mesta za ukuse, a još smešnije je kad neko kaže bananica, ali od maline. Svakako probao sam sve nove ukuse i nisu loši, ali su, što se mene tiče, to obične čokoladice, a ne legendarne bananice - kaže jedan ljubitelj proizvoda slatkiša koje proizvodi "Štark". 

@smusena.palmica Da li ste probali?😍 koji god novi ukus izbacili, mislim da će meni zauvek favorit biti skroz čoko bananice🤤💛 #fyp #foryoupage #zatebe #tastetest #trending #cokobananica #balkantiktok #krembananice ♬ Halloween ・ cute horror song - PeriTune

I na društvenim mrežama javili su se korisnici koji nisu zadovoljni što je imidž bananice "narušen" i što se menja sve, pa čak i slatkiš na kome su odrastale i odrastaju brojne generacije. 

- Kako bananica sa narandžom, ne mogu ja ovaj život više, pa zar vam ništa nije sveto - napisala je jedna korisnica na TikToku.

Takođe nekoliko komentara odnosilo se i na sam ukus. 

- Jedem bananice od kad znam za sebe i sad dođu ukusi. Da li sam jedina kojoj se ne sviđa? Čudno je, classic zakon - bio je još jedan od komentara društvenim mrežama. 

Nismo bili lenji. Pitali smo "Štark" šta mu bi da izmisli nove bananice, kada su nam one naše stare odlične. 

Oni kažu da prate tržište, ali i svetske trendove, te u skladu sa očekivanjima prilagođavaju i menjaju ono što je neophodno.

- Promene ne sprovodimo bez detaljne analize i istraživanja tržišta, jer uvek želimo da čujemo šta naši potrošači misle i na koji način možemo da zadovoljimo njihova očekivanja. Bananica koja je osvojila srca svih potrošača i omiljena je među brojnim generacijama ostaje u ponudi. Njena popularnost ne jenjava godinama i ona suvereno drži svoju poziciju na tržištu. Novim ukusima smo želeli da obogatimo Bananica portfolio nakon detaljnog istraživanja tržišta i želja potrošača. Svesni smo da svaki proizvod ima svoju publiku, pa su tako i novi ukusi namenjeni onima koji u istima uživaju. Prodajni rezultati potvrđuju da je Ledena našla svoju publiku - kažu u "Štarku".

Foto: Pixabay.com

 

Oni dodaju da su u proteklih deset godina kontinuirano ulagali u modernizaciju Štarkovih brendova i povećanje proizvodnih kapaciteta, kao i u nabavku najmodernije opreme.

- To smo uradili kako bismo na što bolji način odgovorili na potrebe naših potrošača. Svi naši proizvodi napravljeni su od visokokvalitetnih sastojaka po tradicionalnoj recepturi koja je osvojila srca brojnih generacija. Ipak, uvedena su poboljšanja u samu recepturu Bananice, i pored toga unapređen je dizajn samog pakovanja, a sve sa ciljem da potrošačima ponudimo inovativne proizvode i pakovanja za potpuni užitak i iskustvo tokom konzumacije - kažu u Štarku. 

Na pitanje zbog čega su uvedeni novi ukusi bananica, u ovoj kompaniji odgovaraju: 

- Sve promene nastale su kao rezultat istraživanja tržišta, potrošača i njihovih navika. Inovacije su uvedene zato što smo detaljnim ispitivanjem došli do rezultata da su ovo ukusi koje bi naši potrošači želeli da pronađu u našem asortimanu. U skladu sa tim su i reakcije potrošača očekivane i pozitivne.

 

 

 

Ostavite komentar