Kultura i umetnost > Film/Serija

NIJE MOGAO da podbaci: Marketinški budžet za "Barbie" PREMAŠIO je cenu filma

Agresivno ulaganje u promociju filma se isplatilo jer je film posle premijernog vikenda imao zaradu od 155 miliona dolara

Izvor: K1info

25/07/2023 > 22:14

podeli vest:

NIJE MOGAO da podbaci: Marketinški budžet za "Barbie" PREMAŠIO je cenu filma
Foto: Tanjug/Warner Bros. Pictures via AP


Marketinški budžet filma "Barbie" Grete Gervig, sa Margo Robi i Rajanom Goslingom u glavnim ulogama, premašio je troškove produkcije.

Film, koji je premijerno prikazan 21. jula, privukao je veliku pažnju razrađenom marketinškom kampanjom, uključujući barbikunu kuću iz snova i brojne onlajn promocije.

Uoči debija, promotivna strategija izazvala je na društvenim mrežama pravu poplavu mimova koji su spojili "Barbie" sa filmom "Oppenhaimer" Kristofera Nolana. Štaviše, jedinstveni promotivni događaji, poput ponude hamburgera sa ružičastim prelivom, držali su film u centru pažnje.

Kako je izvestio Variety, marketinški budžet bio je neverovatnih 150 miliona dolara - 5 miliona dolara više od troškova proizvodnje filma.

Agresivno ulaganje u promociju filma se isplatilo jer je film posle premijernog vikenda imao zaradu od 155 miliona dolara, čime je premašena zarada filma "Super Mario Bros".

Među brojnim rekordima, film Grete Gervig je takođe zabeležio najbolji premijerni vikend ikada kada je u pitanju ostvarenje koje je režirala žena.

"Captain Marvel" koji su zajedno režirali Ana Boden i Rajan Flek prethodno je nosio titulu sa 153 miliona dolara 2019. godine, dok je "Wonder Woman" rediteljke Peti Dženkins bio rekorder za film koji je režirala isključivo žena sa 103 miliona dolara 2017.

Ostavite komentar