15. MART – DAN SVETITELJA HRABROSTI I VERE Sećanje na mučenike koji nisu odustali od Hrista
Slobodno vreme
Muzički spot za ""November Rain" grupe Guns N’ Roses, kada je stigao do milijardu pregleda, bio je prvi video iz 90-ih koji je to postigao
podeli vest:
Filmski video "November Rain" grupe Guns N’ Roses, napunio je 30 godina prošlog meseca, a u novom trejleru koji je napravio YouTube potvrđeno je da je to prvi video koji je stariji od samog YouTubea koji je ikada dostigao milijardu pregleda.
YouTube je 14. jula postavio video klip u čast 10 godina od kada je Psy postavio mega-hit "Gangnam Style" na video platformu. U roku od šest meseci, video je sakupio milijardu pregleda, i postao prvi video koji je pokrenuo njihov Klub milijardu pregleda.
Dok su mnoga druga priznanja dodeljena popularnim umetnicima kao što su Džastin Biber, Drejk i Kejti Peri, Guns N’ Roses su dobili posebnu pohvalu. Njihov video iz 1992. "November Rain" bio je prvi video koji je napravljen pre YouTube-a koji je dostigao prekretnicu, što ga je takođe činilo prvim videom iz 90-ih koji je to postigao. Pored toga, "Sweet Child O' Mine" bio je prvi video iz 80-ih koji je dostigao milijardu, što pokazuje koliko je njihova muzika postala vanvremenska.
- Lako je zaboraviti koliko je zaista velika milijarda. Ako je objavljena pre interneta, iako to nije jedina metrika za bezvremenost, to znači da je muzika putovala kroz vreme i da je fandom došao sa njom i evoluirao - rekao je Rajan Tornton, šef kataloga YouTube-a u svom blogu.
Inače, "Bohemian Rhapsody" grupe Queen, bio je prvi video iz 70-ih koji se pridružio Billion Views Clubu.
"November Rain" je prvi put dostigao milijardu pregleda u julu 2018. Epski video duži je od devet minuta, što je mnogo kada se zna da je danas ljudski raspon pažnje dug samo oko osam sekundi (prema tvrdnjama Cross River Therapy). I zapravo je prilično impresivno da sada ima skoro 2 milijarde. Međutim, ova prava filmska, misteriozna priča, verovatno ima mnogo veze sa popularnošću filmskog videa.
Na primer, još uvek nemamo pojma kako bivši model i bivša verenica Eksla Rouza, Stefani Sejmur umire na snimku, iako ima nekih teorija, a još uvek ne znamo ni ko je tip koji je skočio na svadbenu tortu. Znamo, međutim, da su dve scene koje se najviše reproduciraju tokom video snimka Slešov legendarni solo na u pustinji i sahrana, zahvaljujući novoj funkciji "najviše reproducirano" na sajtu.
MTV je 2009. izvestio da je snimanje ovog videa bend koštalo 1,5 miliona dolara, što ga je učinilo najskupljim videom u trenutku objavljivanja. Ali, s obzirom na broj pregleda koje ima, za grupu je to bilo mudro ulaganje. Osim toga, napravljena je i kul trilogija, uparena sa video snimcima za "Don't Cry" i "Estranged".
Preminuo je proslavljeni poljski nadrealistički slikar, potvrdila je njegova porodica na Fejsbuku tokom vikenda
18.07.2022
ArtDžejms Hetfild telefonskim putem čestitao prinovu brazilskom paru
18.07.2022
MuzikaJasenko Houra i Mladen Bodalec više neće nastupati kao Prljavo kazalište, od sada će se njihov bend zvati Houra Grupa
18.07.2022
MuzikaRadio stanice, u Americi, ali i u drugim delovima sveta, odbijale su da emituju pesmu
18.07.2022
MuzikaAleksandar Đurđev, predsednik Srpske lige, objasnio je gde leži izlaz iz krize u kojoj se naše društvo nalazi.
pre 17 sati
Kolumna
Ostavite komentar