Slobodno vreme > Tehnologija

Korisnici se pitaju - šta je s INSTAGRAMOM? S novom opcijom podseća na FACEBOOK, a ima sličnosti i sa TWITTEROM

U toku je i testiranje grupnih profila, na kojima će više korisnika moći da objavljuje fotografije i video-zapise

Izvor: K1info/rts.rs

24/12/2022 > 20:27

podeli vest:

Korisnici se pitaju - šta je s INSTAGRAMOM? S novom opcijom podseća na FACEBOOK, a ima sličnosti i sa TWITTEROM
Foto: Unsplash.com


Instagram je uveo novu opciju - "beleške" (notes). Ova novina korisnike je podsetila na stare Facebook statuse, a ima dosta sličnosti i sa tvitovima, zbog čega su mnogi novi potez "Mete" ocenili kao odgovor Twitteru.

"Beleške" su, prema objašnjenju "Mete", kratke tekstualne objave, do 60 karaktera, u kojima je moguće koristiti isključivo slova i emotikone i zamišljeno je za deljenje trenutnih misli ili postavljanja pitanja pratiocima koji mogu da pošalju svoje odgovore, ali će oni biti vidljivi samo korisniku koji je postavio belešku.

Foto: Pexels.com

 

Mnogi korisnici Instagrama su se u svojim prvim beleškama zapitali šta je ovo i čemu služi, dok je pojedine novitet podsetio na stare statuse sa Favebooka i MSN-a.

Bilo je i onih koji su beleške uporedili sa tvitovima, ocenivši da "Meta“ na taj način želi da iskoristi rastuću popularnost Twittera.

Iz "Mete“ navode da su tokom testiranja saznali da korisnici vole da imaju lak i jednostavan način da podele šta im je na umu i da na taj način započnu razgovore i dodaju da „beleške“ daju korisnicima spontan način da se izraze i povežu sa drugima.

U toku je i testiranje grupnih profila, na kojima će više korisnika moći da objavljuje fotografije i video-zapise pod okriljem zajedničkog profila, ali i da zajednički čuvaju objave drugih korisnika.

Slična novina se sprema i za priče (Stories) – testira se funkcija "Candid" zahvaljujući kojoj će korisnici moći da zajedno objavljuju priče koje će se prikazivati kao da su u okviru jednog profila.

Čini se da je podsticanje grupne aktivnosti korisnika nastavak "Metinih" napora da što više uključi  korisnike u svoje platforme. Deluje kao da se krug zatvara i da se "Meta" vraća korenima, pošto su pre oko desetak godina grupe nastale na Facebooku, koji je, sa gotovo tri milijarde naloga, i dalje društvena mreža sa najvećim brojem korisnika. 

 

 

Ostavite komentar