TRAMVAJ ISKOČIO IZ ŠINA na Trošarini, 10 ljudi POVREĐENO, jedna žena U TEŠKOM STANJU
Sve se dogodilo jutros oko 6 časova, posle sudara tramvaja sa gradskim autobusom
14.08.2023
BeogradSvi korisnici GSP-a su osigurani, pa i oni koji nemaju kartu, a šteta se može naplatiti i za predmete, poput slomljenog telefona
podeli vest:
Svaki putnik u javnom prevozu je osiguran i ima pravo na naknadu štete ukoliko doživi neku nezgodu.
Kako objašnjavaju u Gradskom saobraćajnom preduzeću, putnici koji su u njihovom vozilu osigurani su jedinstvenom polisom osiguranja kod kompanije "Dunav osiguranje" u Beogradu.
Pre dva dana na Trošarini je u saobraćajnoj nesreći, kada je tramvaj iskočio iz šina i sudario se sa autobusom, bilo povređeno 12 osoba, i tada se postavilo pitanje da li putnici mogu da traže naknadu štete.
Damir Okanović iz Komiteta za bezbednost saobraćaja kaže za Tanjug da putnici u javnom prevozu mogu da budu mirni u pogledu njihovog osiguranja, pre svega, svaki vlasnik prevoznog sredstva u kome se obavlja javni prevoz, autobus, voz, putnički avion ili putnički brod, kako kaže, mora da ima zaključenu polisu osiguranja putnika koji se nalaze u tom prevoznom sredstvu.
- Pravo na naknadu štete ima putnik koji doživi nezgodu odnosno povredu, ne samo u samom prevoznom sredstvu već i kada ulazi, kada se približava prevoznom sredstvu ili kada izlazi, odnosno samo što je napustio prevozno sredstvo - rekao je Okanović.
Čak i oni koji nemaju kupljenu kartu, takođe, imaju status putnika i imaju pravo na naknadu štete ukoliko im se nešto dogodi u sredstvu javnog prevoza, dodao je on.
Sve se dogodilo jutros oko 6 časova, posle sudara tramvaja sa gradskim autobusom
14.08.2023
BeogradDo nezgode je došlo nešto posle 17:00, a povređeni su prevezeni u Urgentni centar
13.08.2023
HronikaOkanović ističe da postoji i drugi vid osiguranja, a to je vid klasične autoodgovornosti.
- Ukoliko neko napravi saobraćajnu nezgodu on je dužan da nadoknadi štetu svima koji su povređeni u toj saobraćajnoj nezgodi ili da objasnim, ukoliko neki automobil naglo zakoči pa autobus zbog njega naglo zakoči i dođe do pada putnika i povređivanja putnik ima pravo da se obrati osiguranju tog automobila koji je izazvao naglo kočenje - naveo je Okanović.
Kako kaže, naknada štete je ostvariva u slučaju povređivanja, u slučaju pogoršanja zdravstvenog stanja, u slučaju smrti, što se odnosi na članove porodice, ali se odnosi i na predmete koji se nalaze kod putnika, to mogu biti i naočare, mobilni telefon ili nešto slično.
Dve žene su prvo započele žestoku prepirku, a onda je usledilo šamaranje i pesničenje.
29.07.2023
BeogradTo će pogotovo biti pogodno za strance, rekao je gradonačelnik
12.07.2023
BeogradJKP GSP "Beograd" kažu da su u slučaju povrede putnici u obavezi da svoje povrede prijave Centru za upravljanje saobraćajem na telelefon 366-4040, a svoja prava putnici ostvaruju kod osiguravača na adresi Ustanička ulica broj 128.
Prilikom podnošenja zahteva potrebno je priložiti fotokopiju lekarske dokumentacije, detaljnu izjavu o načinu povređivanja, druge dokaze o povredi ukoliko isti postoje, kao i ličnu kartu i karticu tekućeg računa.
U pitanju su starije, nezvanične ili "lažne" aplikacije, koje vode ka SMS naplati karata ili koriste druge dostupne podatke o javnom prevozu
12.07.2023
BeogradDo sada je aplikaciju sa "Play" prodavnice preuzelo više od 5.000 korisnika
12.07.2023
BeogradUrnebesan snimak iz gradskog prevoza postao je viralan za kratko vreme
06.06.2023
(Ne)potrebno znanjeČekamo u redu satima za neki "papirić", a na kraju nemamo nikakav dokaz o kupovini, kaže jedna ljuta Beograđanka
31.05.2023
Beograd
Ostavite komentar