PAZITE ŠTA KUPUJETE - Ovo su najgori VOĆNI SOKOVI, jedan sastojak je znak da su OPASNI PO ZDRAVLJE
Pazite šta pijete, ali i dajete deci, nisu svi sokovi dobri za organizam
19.11.2023
VestiZahvaljujući njemu, saznajemo kako će kupac reagovati na proizvod, njegov dizajn, oblik ili boju
podeli vest:
San svakog prodavca jeste da sazna šta se dešava u glavi potencijalnog kupca i zašto se odlučuje za kupovinu određenih proizvoda. Upravo to omogućava neuromarketing.
Neuromarketing ispituje reakcije mozga potrošača na proizvode, pomaže u pronalaženju skrivenih motiva i psihologije potrošača koji donose odluke o kupovini. Zahvaljujući njemu, saznajemo kako će kupac reagovati na proizvod, njegov dizajn, oblik ili boju.
- Da bi dobili objektivniju sliku, danas istraživači u svim društvenim naukama koriste različite vrste uređaja. To su kamere koje u slučaju marketinških istraživanja beleže i koliko je potrošača ušlo u prodavnicu, kamere koje mere pokrete očiju i na taj način utvrđuju šta je ono što više privlači pažnju - kaže prof. dr Ljiljana Manić, psiholog.
Pazite šta pijete, ali i dajete deci, nisu svi sokovi dobri za organizam
19.11.2023
VestiTražite papir od 100% celuloze, on je smeđe boje
18.11.2023
VestiUređaji koji se koriste u neuromarketinškim istraživanjima imaju za cilj da izmere fiziološke reakcije ljudi.
Prema rečima profesorke Manić, ti uređaji mere puls – otkucaje srca, znojenje ili toplotu kože:
- Sve su to fiziološke reakcije koje mi ne možemo da kontrolišemo, a utvrđeno je da emotivna stanja izazivaju veći protok krvi u mozgu i veću potrebu za kiseonikom, pa se na osnovu toga zaključuje da je nešto izazvalo emocije kod potrošača - rekla je ona.
Kupovina nije razuman proces, već su češće za taj proces zaduženi signali iz naše podsvesti i emocije. Istraživanja pokazuju da se 93 odsto kupaca odlučuje za proizvod upravo na osnovu izgleda, a odabir boje ovde igra veliku ulogu.
- Neke boje izazivaju kod ljudi osećaj topline ili izazivaju uzbuđenje kao što je to crvena ili sl. One su važne ne samo u dizajnu proizvoda, nego i u dizajnu onog što se zove interfejs – stranica kojima pristupamo preko interneta. Vrlo je važno da to budu boje koje izazivaju emocije kakve su dizajneri želeli da izazovu - istakla je profesorka Manić.
Budući da živimo u potrošačkom društvu, gde smo na svakom koraku okruženi reklamama i drugim podsticajima iz okoline koji nas treniraju da budemo konzumenti, preporučuje se umerenost u potrošnji.
- Potrošačko društvo ne trpi i ne dozvoljava da budemo kreativni i individualni u svom životu. To je zamka u koju često ljudi upadaju i prosto dok se osveste, šteta je već napravljena. Velika količina potrošnje i taj potrošački način života otupljuje našu kreativnost, individualnost, autentičnost, uniformiše sve nas. Počinjemo da ličimo jedni na druge, počevši od frizure, garderobe, uređenja doma do knjiga koje čitamo - navodi Radmila Urošević, sociolog.
Neuromarketing je moćno oružje u marketinškoj industriji, a vreme pokaže da li kupujemo stvari zato što su nam zaista potrebne ili je to samo reakcija na dobro osmišljenu reklamnu kampanju velikih kompanija.
Ovaj trik podrazumeva da se razbaškarite po pokretnoj traci - možda vama pomogne, ali svakako da neće ni kasirki, ni onome ko čeka na red
06.11.2023
(Ne)potrebno znanjePogledajte i okvirne cene na tržištu
28.11.2023
SrbijaNajbitnije od svega, kupujte sa proverenih uređaja i sa pouzdanih sajtova, koje ćete prepoznati po URL adresi
27.11.2023
ČuvarkućaPopusti i do 70 odsto su stvar prošlosti
24.11.2023
ČuvarkućaSukob u Ukrajini je posle ovih napada dobio elemente globalne prirode
pre 33 minuta
SvetAjli je ugrađen dren preko kojeg izlazi gnoj
pre 1 sat
RegionReč je o još jednom svesnom i planiranom pokušaju izazivanja incidenta
pre 1 sat
PolitikaBalijagića otkrili tragovi u snegu
pre 1 sat
HronikaPredsednik je na RTS govorio o svim aktuelnim temama.
pre 2 sata
PolitikaNaredba Aljbina Kurtija da pripadnici takozvane Kosovske policije pređu Administrativnu liniju predstavlja opasnu provokaciju
pre 2 sata
PolitikaPotpuni haos na ulicama
pre 3 sata
BeogradJedno lice je trenutno nedostupno organima gonjenja
pre 3 sata
HronikaBio je PR za umetnike poput: Doli Parton, Džonija Keša, Pink Floyd, Brusa Springstina, The Clash, Barbre Strejsend...
20.11.2024
SudbineAnja je danas sahranjena u svom rodnom Bošnjanu kod Paraćina
20.11.2024
SudbineNa roze umrlici potpisani su roditelji, braća sa devojkama, momak, bake, tetke, rodbina i prijatelji...
20.11.2024
SudbineMitrović je nad majčinim grobom održao potresni govor u kojem je obećao da će joj ispuniti poslednju želju
20.11.2024
SudbineNakon sahrane Željko se oglasio snimkom i porukom
19.11.2024
SudbineNajveću podršku Željko je danas imao od dece
19.11.2024
SudbineMajka Milenija preminula je na porodičnu krsnu slavu Đurđic
19.11.2024
SudbineDugo nije bila u kontaktu sa njom.
19.11.2024
Sudbine
Ostavite komentar