Seksistička reklama o kojoj PRIČA SRBIJA: Ekološka kampanja "NE DIRAJ MI RIBICU" je UVREDLJIVA ZA ŽENE
Domaći stručnjaci ističu da se prema žena ne sme ovako odnositi, ma koliko problem na koji se ukazuje bio značajan
podeli vest:

Seksistička reklamna kampanja ekološke organizacije "WWF Adria regional" zgrozila je javnost u Srbiji i izazvala revolt među ženama! "Ne diraj mi ribicu", "Velike ribe preferiraju mali alat" i "Radije hvatam strane nego domaće ribe" - tako glase njihove objave uz pomoć kojih, tvrde oni, žele da ukažu na veliki ekološki prblem.
U jeku borbe protiv nasilja i ugrožavanja žena, u vremenu kada među pripadnicama slabijeg pola vlada ogroman strah zbog serijskog silovatelja koji se nedavno našao na slobodi, ova ekološka organizacija zadala im je novi udarac puštajući u etar reklamu koja ih, najblaže rečeno, vređa i ponižava.
Domaći stručnjaci ističu da se žene ne smeju omalovažavati, vređati i ponižavati na ovaj način, ma koliko problem na koji se ukazuje bio značajan.
Niko ne spori da je pitanje zaštite životinja i životne sredine zaista veoma važno i da građanima u Srbiji i regionu treba na to ukazati. Međutim, ovo nije način.
Komentari ispod ovih skandaloznih objava samo su se nizali:
"Sram vas bilo", "Ne, ne i ne! Seksistički sadržaj se ne sme koristiti ni u ovu niti u bilo koju drugu svrhu", "Nedopustivo!", "Ukazivati na ekološki problem seksisističkom porukom pokazujete da ste neozbiljni, neprofesionalni i da ponižavate organizaciju i sve ono za šta se ona zalaže. Izabrali ste najgori mogući marketing i treba vas biti sramota!" - samo su neki od komentara ogorčenih građana.
Uprkos velikom broju negativnih komentara i molbi da se ove objave "skinu" sa društvenih mreža, iz "WWF Adria regional" poručili su nezadovoljnim pratiocima na Instagramu:
- Vidimo da vas brine kuda idemo s ovom kampanjom, ali verujte da idemo ka vrlo važnoj temi. Žao nam je ako su vas ove poruke naljutile, ali verujemo da ćete do kraja kampanje ljutnju zajedno sa nama usmeriti na problem na koji nameravamo ukazati. Ostanite uz nas do sutra kada ćemo ogoliti ovu kampanju! - poručili su oni.
Vesna Stanojević iz "Sigurne kuće" smatra da je ovakav marketing u najmanju ruku strašan i skandalozan.
- Ne znam šta im je cilj, niti mogu da pretpostavim, ali u jedno sam sigurna - ovo nije način za promovisanje ma koliko problem bio važan! Ovakve kampanje treba zabraniti, ali, nažalost, kontrole na društvenim mrežama očigledno nema. Nedopustivo je na ovakav način koristiti žene. Naravno da se svaka žena kada vidi ovo oseća poniženo i tužno - rekla je ona za k1info.
Naša sagovornica ističe su u ovoj ekološkoj organizaciji morali pronaći bolji način da ukažu na problem, neki koji ne vređa pripadnice lepšeg pola.
- Šta je u glavi ljudima koji naprave ovako nešto? Kada se žene koriste u ove svrhe uvek se vode time da će takva kampanja biti čitana, viđena, da će imati puno "klikova". Nedopustivo! - jasna je Stanojevićeva.
Ako NE ŽELITE da pustite popisivača u kuću - NE MORATE: Evo šta im je rekla UVREĐENA GOSPOĐA
Popisivanje možete da završite i ispred vrata i u dvorištu, ili na nekoj drugoj lokaciji
05.10.2022
SrbijaI ako prežive OSTAĆE im teške POSLEDICE - otrovani ŠAPČANI u teškom stanju
Lekari VMA bore se za život Šapčana koji su se otrovali pečurkama, svi su na dijalizi, stručnjaci veruju da je u pitanju trovanje pupavkom
05.10.2022
SrbijaKad prestanemo da ČUDNO GLEDAMO u mamu koja doji, svaka sledeća - osećaće se prijatnije
Ako svako od nas prestane da na čudan način gleda mamu na ulici, sledeća mama će se osećati prijatnije kada doji svoje dete napolju, na uli
05.10.2022
SrbijaVarjača u šake -počela JEDINSTVENA OBUKA ZA KUVARE u Studentskom centu
Obuka se odnosi na pripremu, serviranje i dekorisanje jela
04.10.2022
Srbija
Ostavite komentar