Ekonomija > Čuvarkuća

VEŠTAČKA INTELIGENCIJA ne može zameniti RADNIKE u Meku: Potrošači besni, ROBOT napravio FIJASKO

Ljubitelji McDonald's restorana nisu zadovoljni uslugom u onim objektima gde modernim tehnologijama žele da poboljšaju efikasnost

Izvor: K1info/telegraf.rs

14/02/2023 > 21:09

podeli vest:

VEŠTAČKA INTELIGENCIJA ne može zameniti RADNIKE u Meku: Potrošači besni, ROBOT napravio FIJASKO
Foto: Unsplash.com


Od 2019. godine McDonald's eksperimentiše sa glasovnim robotom kojeg pokreće veštačka inteligencija za primanje porudžbina preko telefona i na drive through mestima.

Iako biste pomislili da je ovo brži i efikasniji način, sve je samo nije to prema mišljenju onih koji su imali prilike da ga isprobaju.

Korisničko iskustvo kreće se u opsegu od nekontrilisanog smeha do naleta frustracije.

- Samo želim veliku vodu i sladoled - rekla je jedna Tiktokerka u videu sa opisom "Svađa sa McDonald's robotom".

Umesto ove jednostavne porudžbine, robot ju je razumeo da želi dva putera i četiri kesice kečapa.

Posle nekoliko pokušaja da ispravi svoju porudžbinu, pomalo ljuto devojka kaže da odustaje uz reči "McDonald's... gotovo je".

Još jedna Tiktokerka za kratko vreme stigla je do 97.000 pregleda na video snimku u kojem je objavila da "roboti preuzimaju svet i da se šale sa njenom McDonald's porudžbinom".

Pretpostavljate u čemu je problem? Umesto jednog čaja, bot ju je razumeo da traži čak devet.

Uprkos nezadovoljstvu svojih klijenata, lanci restorana prihvataju automatizaciju i robote kako bi nadomestili nedostatak radne snage.

Prošle godine, McDonald's je otvorio restoran novog formata u Teksasu koji je skoro potpuno automatizovan.

Ima traku za preuzimanje digitalnih porudžbina sa transportne trake za hranu i piće. Kupci naručuju na kioscima i preuzimaju porudžbine na policama.

 

 

 

Ostavite komentar