Ekonomija > Čuvarkuća

Šta nam ovo rade?! Proizvođači imaju NOVI TRIK kojim besramno VARAJU KUPCE

Kao odgovor na veće troškove, smanjuju kvalitet usluge

Izvor: K1info/telegraf.rs

13/10/2023 > 13:27

podeli vest:

Šta nam ovo rade?! Proizvođači imaju NOVI TRIK kojim besramno VARAJU KUPCE
Foto: Shutterstock


O pojmu "šrinkflacija", odnosno o smanjivanju gramaže, ali ne i cene proizvoda, pisano je više puta do sada i potrošači su više-manje upoznati sa tim.

Međutim, sada se na policama supermarketa pojavio novi trend - skimpflacija.

To je situacija u kojoj firme, kao odgovor na veće troškove, smanjuju kvalitet usluge. Odnosno, potrošači dobijaju lošiji kvalitet za istu cenu.

Savetovalište za potrošače u Hamburgu prima sve veći broj pritužbi na loš kvalitet proizvoda, prenosi Fenix magazin.

Kako navode, tipičan primer je zamena skupog suncokretovog ulja za jeftino palmino ulje. To obično prolazi nezapaženo od strane potrošača i vrlo ga je teško otkriti, posebno kod velikih marki.

Oni navode i još jedan primer, i to firme koja je promenila recept za svoju punjenu čokoladu.

Umesto dosadašnjih 45 odsto, punjena čokolada sada sadrži svega 38 odsto marcipana. Ova firma sada dodaje više vode u svoj namaz, pa je proizvodnja jeftinija.

Ostavite komentar

Djole

Je l' se neko setio kako je prosao Munchmallow (iako vlasnistvo nije nase nego hrvatsko) u Hrvatskoj? Jednostavno su ga vratili zbog loseg kvaliteta, a i ovde po forumima mozete da cujete citav dijapazon pogrdnih reci na konto njegovog kvaliteta. Isto to vazi za cokoladnu babanicu i gomilu drugih proizvoda koje smo tako brzopleto prodali. Ne znam kako je moguce s ovim izaci na kraj sem bojkotom kupaca.

13.10.2023 14:28