ZALIVANJE CVEĆA I MOKRE GAĆE MOGU SKUPO DA VAS KOŠTAJU Pravila kućnog reda koja (ni)ste znali
Slobodno vreme
Mi smo tog 23. marta 2020. godine kada su emitovani prvi minuti programa "K1" televizije u jeku pandemije korona virusa bili spremni za stvaranje nove televizijske magije.
Sa velikim entuzijazmom, verom u jednu ideju i puno uloženog truda i energije, prešli smo dugačak i ne tako lak put. Posle pet godina rada možemo da kažemo da se taj put i isplatio. Nakon skoro dve hiljade dana emitovanog programa red je da se podsetimo kako je sve i počelo.
- Sve je počelo od Željka. On je imao ideju da napravi prvo muzički kanal, pa se to proširilo u tri kanala, tako da su nastali "K1", "Kazbuka" i "TV DR". U nekim razgovorima sa mnom, pošto smo se družili, pričali su mi te svoje ideje on i Jovana, onda sam i ja davala svoje ideje i malo po malo se rodila ideja 'zašto ne bismo ovo uradili zajedno - rekla je Manja Grčić, direktorka i suvlasnica "K1" televizije za "Prvi red".
- Tim je jako skoncertisan na nešto što je jedinstveno na ovim prostorima, a to je jedna oaza koja je mirna i sakuplja sve ljude koji imaju svoj integritet. Negujemo njihove i oči i uši. Uživamo dok to radimo - istakao je Željko Joksimović, regionalna pop zvezda i suvlasnik "K1" televizije.
U trenutku kada je sve bilo neizvesno odluka da se startuje sa čak tri nova kanala bila je hrabra, ali vera u kvalitet bila je jača. Pored "K1" istog dana u program su pušteni I kanali TV "Doktor" i "Kazbuka" koji su u potpunosti obogatili medijsko nebo Srbije i regiona.
- Sve je to bilo u redu dok smo mi pripremali sa čim ćemo mi izaći pred gledaoce, ali šta se onda dešava? Kreće pandemija korona virusa, 15. marta država proglašava vanredno stanje, a mi 23. marta startujemo sa programom - prisetio se voditelj "Uranka" Drago Jovanović.
Kvalitetnim programom i raznovrsnom programskom šemom televizija K1 se nesumnjivo izdvojila i tako postala ozbiljan konkurent na polju medijske scene u Srbiji, a tako i u regionu. Iz godine u godinu pažljivo biranim sadržajem osvajali smo televizijsku publiku.
- Pravimo emisiju kojom se svi ponosimo i to je poenta ovog Uranka koji mi radimo da iza svake emisije možemo da stanemo, da je to emisija koja se nama dopada, u kojoj ja uživam dok je radim i dok je tako ja ću je raditi - govori za "Prvi red" Jovana Joksimović, urednica i voditeljka "Uranka".
Slogan: „Televizija sa vizijom“ i „Gledaj bez stida“, zahtevao je posebnu odgovornost da se ova krilatica i opravda.
- K1 je televizija kakva bi trebalo da bude televizija sa nacionalnom pokrivenošću. "K1" televizija je inicijalno trebalo da bude televizija zabavnog karaktera sa emisijama zabavnog tipa. Dolaskom "Uranka" to se malo promenilo - dodala je ona.
Danas sinonim za kvalitet, "K1" televizija jednom je bila samo ideja. Uz mnogo truda, rada i entuzijazma - ideja je pre 5 godina postala stvarnost .Velika gledanost i verna publika dokazuju da su ljubav prema poslu i dobri kolegijalni odnosi krucijalni za stvaranje kvalitetnog programa - programa koji čitava porodica može sa uživanjem da gleda.
Prilog iz emisije "Prvi red" o petom rođendanu "K1" televizije pogledajte na linku ispod teksta.
Od Tesle do Mišića, ovi genijalci i heroji su došli iz višečlanih porodica
pre 4 sata
Reportaža
Ostavite komentar
Bane
2 najbolje emisije kec na 11 I Indirektno ste ukinuli