
Beogradu potrebno 365 vozača, nedostaju šoferi i na prigradskim linijama
Veliki problem n agradskim i prigradskim linijama javnog prevoza jeste i ključan - nedostatak vozača
podeli vest:

Iako je sada na snazi letnji red vožnje, pa je na centralnim prestoničkim i prigradskim ulicama manje autobusa, tramvaja i trolejbusa, ali i putnika u njima, nedostatak šofera i te kako će se osetiti već sledećeg meseca. Kako je Novostima rečeno u gradskom Sekretarijatu za javni prevoz, sa vozačima najviše "kuburi" GSP, gde nedostaje njih 200.
U GSP je sada 2.806 šofera, od čega je oko 2.500 zaposleno na neodređeno vreme. Prosečna starost vozača GSP je 47 godina, a tokom cele godine je otvoren konkurs za posao. U proseku, na godišnjem nivou ovo preduzeće primi 308, a napusti ga 247 vozača.
- Prema podacima koje smo dobili u izjašnjenjima prevoznika koji obavljaju javni linijski prevoz putnika na teritoriji Beograda, GSP nedostaje oko 200 vozača, konzorcijum privatnih prevoznika "Ariva" zbog trenutnog letnjeg reda vožnje koji je na snazi nema precizne podatke, ali prema onima kojim sada raspolažu, ovom konzorcijumu nedostaje njih oko 100, kako bi imali pun broj voznog osoblja, sa uključenim rezervnim brojem vozača, dok "Lasti" fali 65 vozača - ističu u Gradskoj upravi.
Da je i na prigradskim linijama zabrinjavajuće stanje ukazali su nezadovoljni vozači "Laste" iz Barajeva, koji su prošle nedelje štrajkovali glađu i u petak obustavili prevoz, zbog čega su trpeli žitelji ove opštine. Oni su se i ranije svakodnevno žalili na neredovne polaske. Kritika na račun "Laste" bilo je i krajem maja, kada su iz Gradske uprave zapretili da će da raskinu ugovor zbog nepoštovanja dnevnog reda vožnje, zbog čega su dva dana ispaštali žitelji Mladenovca. Posle višednevnih pregovora i ne baš "glatke" komunikacije, dogovoreno je da će Grad i "Lasta" nastaviti saradnju.
Foto: Tanjug/Strahinja Aćimović
I kada bi svi kapaciteti za upravljačima javnih gradskih vozila bili popunjeni, pitanje je koliko bi to poboljšalo kvalitet samog prevoza. Krajem marta, sva tri prevoznika tražila su od Grada povećanje cena po pređenom kilometru, ali su očigledno birali loš momenat, neposredno pred gradske izbore. Zahtev je još na čekanju, a i sam gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić nekoliko puta je najavio da će se uhvatiti ukoštac i potruditi da reši problem gradskog prevoza. On je najavio da će tokom ovog meseca predstaviti Plan stabilizacije, u kome će biti predloga za unapređenje ove, kako je gradonačelnik naziva, "rak-rane" glavnog grada.
Putin ima PAMETNIJA POSLA, neće na zasedanje Ujedinjenih nacija
Ruski predsednik neće ni na koji način učestvovati na godišnjem zasedanju Ujedinjenin nacija
08.08.2022
SvetFrancuska ODUSTALA OD EKOLOGIJE; Novim zakonom odobreno nuklearkama da ZAGAĐUJU REKE
Zbog energetske krize, Francuska smatra da je opravdano kršiti ekološke standarde
08.08.2022
Green WorldCrna Gora bez briga ČEKA ZIMU, Srbija joj OBEZBEDILA HRANU
Crnogorska vlada, na osnovu obećanja iz Srbije, garantuje svojim građanima da im tokom zime neće nedostajati namirnice
08.08.2022
RegionJoš jedan DEO UKRAJINE hoće da bude RUSIJA, sledi referendum u Zaporoškoj oblasti
Potpisan dekret kojim je dat nalog Centralnoj izbornoj komisiji za početak priprema za referendum o ujedinjenju sa Rusijom
08.08.2022
SvetSKANDAL SE ŠIRI! Paf Dedi optužen za dodatnih 5 krivičnih dela pred suđenje koje će obeležiti istoriju
Suđenje je zakazano za 5. maj.
pre 1 sat
Srbija
Ostavite komentar