Vesti > Srbija

DDOR: Svi ZAHTEVI za nadoknadu ŠTETE zbog SUPERĆELIJE biće OBRAĐENI, a šteta kvalitetno PROCENJENA

Iz kompanije apeluju na građane da fotografišu štetu na imovini i sačuvaju oštećene predmete do dolaska procenitelja

Izvor: K1info/Tanjug

25/07/2023 > 15:05

podeli vest:

DDOR: Svi ZAHTEVI za nadoknadu ŠTETE zbog SUPERĆELIJE biće OBRAĐENI, a šteta kvalitetno PROCENJENA
Foto: Tanjug/Nenad Mihajlović


DDOR osiguranje saopštila je danas da kao društveno-odgovorna kompanija, koja više od sedam decenija vodi računa o svojim klijentima, ovih dana radi predano, u cilju brze obrade svih podataka i što kvalitetnije procene štete nastale posle tzv. "superćelijske oluje".

Kako se navodi, zbog velikog broja štetnih događaja, svi procenitelji angažovani su u punom kapacitetu i dodaje da će svi zahtevi biti na kvalitetan način i temeljno obrađeni, a svim osiguranicima, koji na to imaju pravo, biće isplaćena odšteta u skladu sa uslovima osiguranja u najkraćem mogućem roku uzimajući u obzir do sada neviđene razmere nastale štete.

Ističe se da je važno da građani znaju da ukoliko su pretrpeli štetu i imaju polisu osiguranja, na koje načine mogu da prijave štetu kako bi se lakše suočili sa eventualnim posledicama i lakše prevazišli "situaciju bez presedana".

DDOR je apelovao na građane da ukoliko im je imovina oštećena, da fotografišu štetu i, ukoliko je moguće, sačuvaju oštećene predmete do dolaska procenitelja.

- Ovi materijalni dokazi su od suštinske važnosti kako bismo preciznije procenili obim štete i olakšali obradu vašeg zahteva za nadoknadu - navela je kompanija.

Ističe se da postoji nekoliko opcija za prijavu štete, a da je najbrži i najjednostavniji način putem DDOR web forme.

Foto: Tanjug/Nenad Mihajlović

 

- Takođe, štetu možete prijaviti putem Korisničkog centra pozivom na broj 0800 303 301, a svakako to možete učiniti i odlaskom u najbližu filijalu - navodi se u saopštenju.

U slučaju oštećenja po polisama auto Kasko osiguranja neophodno je da procenitelji DDOR osiguranja fotografišu štetu.

- Svesni da svaka polisa predstavlja dragoceno osiguranje za pojedinca ili preduzeće - domove, vozila, poslovanje i osnovne temelje života - DDOR osiguranje posvećeno je dobrobiti klijenata, a briga o klijentima je naš osnovna misija - navodi se u saopštenju.

Kompanija podseća da je DDOR osiguranje je prisutno na srpskom tržištu preko 75 godina, kao i da je od 2012. godine, deo vodeće italijanske grupe Unipol Gruppo S.p.A, sa obračunatom premijom od više od 13 mlrd EUR u 2021. godini i sa blizu 17 miliona klijenata.

DDOR osiguranje u Srbiji, sa svojim timom od preko 1.300 zaposlenih i kroz svoju snažnu i razvijenu mrežu od 100 internih i preko 800 eksternih prodajnih mesta, uslužuje blizu 400.000 klijenata, sa premijom od gotovo 15 milijardi dinara.

Foto: Tanjug/OMK MUP Srbije/bs

 

- Kao društveno odgovorna kompanija, ona ulaže značajna sredstva u kulturu, umetnost, sport i bezbednost u saobraćaju. DDOR je zvanično osiguranje Olimpijskog komiteta Srbije i projekta "Novi Sad - Evropska prestonica kulture". DDOR osiguranje koristi 85% električne energije iz obnovljivih izvora u poslovnom prostorijama čiji vlasnik i u 2022. godini je predalo na reciklažu 1,1 tonu iskorišćenih kertridža za štampu i čak 22,4 tone hartije, plastike i stakla - navodi se u saopštenju.

Istovremeno, kompanija je pokretač akcije "Za šumu u tvom kraju" kojom će u toku 2022. i 2023. godini da bude posađeno 500 stabala u 10 gradova Srbije, a kompanija je u 2022. godini dobio priznanje italijanske industrijske asocijacije Confindustria Srbija za visok nivo ESG standarda u poslovanju.
 

Ostavite komentar