Najveći INFLUENSERI u Srbiji: ĐOKOVIĆ ubedljivo prvi, ali KO su ostali?
Sudeći po brojkama, TikTok preti da "sruši" Instagram sa trona kada je popularnost influensera u pitanju
03.04.2023
DisplayZabluda je da profil može na brzinu da se razvije i donese veliki novac
podeli vest:
Kako pokazuju istraživanja, gotovo pet milijardi ljudi koristi društvene mreže, a pojedinci su na njima našli način i da zarade. Ona zavisi uglavnom od broja pratilaca, prosečnog broja objava i pregleda i kvaliteta sadržaja. Čak i ako niste među najpopularnijima, samo za nekoliko objava ili postova možete da zaradite prosečnu platu.
Velika popularnost, brza i laka zarada putem društvenih platformi, san je mnogih mladih.
- Influenseri se bave nekom temom, da li su to putovanja, kuvanje, muzika, moda i tako dalje. Razni brendovi žele da sarađuju sa njima i sklapaju ugovor za saradnju. Bukvalno, kao što na televiziji plaćaju reklame, tako plaćaju njima da promovišu nihov brend - rekla je za RTS edukator za biznise Vera Stevanović Ludus.
Influenser Marko Marijoković ističe da je problem što ima previše influensera koji propagiraju, kako kaže, "sve i svašta" na svojim kanalima.
- Polako se kristališe put i već imamo neke ljude koji su u toj branši, da tako kažem, najjači. Mislim da i dalje kod nas u zemlji ljudi nisu svesni potencijala društvenih mreža - rekao je on.
Sudeći po brojkama, TikTok preti da "sruši" Instagram sa trona kada je popularnost influensera u pitanju
03.04.2023
DisplayCene od 65 do 160 evra zavisi od paketa za koje se korisnici odluče
04.02.2023
ČuvarkućaSve češće se na društvenim mrežama uz objave može videti oznaka "sponzorisano". U nekim zemljama to je i zakonaska obaveza. Marketinške agencije prepoznale su popularnost influensera i često ih angažuju u reklamnim kampanjama.
- Svako ko bi želeo da vas angažuje gleda kako vam je uređena stranica, dok to nije bio slučaj pre pet ili šest godina. I menjaju se trendovi. Nekada su ljudi voleli da gledaju kraće klipove, pa duže klipove, sada su opet u modi kraći klipovi, do jednog minuta - rekli su Nikola Trišić i Nikola Milenković, na društvenim mrežama poznati kao "Kruševac geto".
Društvene mreže su dobro mesto i za promovisanje proizvoda zbog direktnog kontakta sa kupcima, pa ih mali i srednji privrednici često koriste kako bi povećali obim posla.
- To su ljudi koji su ponudili svoje usluge i proizvode direktno ljudima koji su tu. Da li je to neko ko ima proizvode, pravi domaći džem, ručno pravi keramičke šolje ili džempere, pa su to ponudili ljudima direktno na mreži. Ne moraju više da traže način da uđu u velike lance i markete - rekla je Vera Stevanović Ludus.
Foto: Pixabay.com
Naizgled jednostavan, a dobar način za zaradu ima mane. U trenutku možete izgubiti reputaciju koju ste godinama gradili ako vam neko hakuje nalog ili vas sama platforma okarakteriše kao nepoželjnog korisnika. Zabluda je da profil može na brzinu da se razvije i donese veliku zaradu.
- Zarada na društvenim mrežama nije laka. Ja tu predrasudu razbijam, jer ljudi misle da je zarađivanje na društvenim mražama, preko noći da se dešava i da ljudi mogu naglo da počnu da zarađuju. Mi smo generalno kao ljudi skloni manipulacijama, verujemo da su neke stvari moguće preko noći - da lakše smršamo i da brže smršamo i da, najvažnije, brže zaradimo nešto - rekao je Marijoković.
Fokusirajte se više na sadržaj, a manje na zaradu, dobro istražite oblast koju predstavljate na mrežama i budite strpljivi i uporni, neki su od saveta naših sagovornika.
Za radnike na internetu biće predložena dva rešenja - za one koji zarađuju manje, i za one kojima je to stalni izvor prihoda
18.11.2022
ČuvarkućaU Skupštini Srbije u toku je usvajanje propisa koji će omogućiti samooporezivanje, i to u dva modela
07.12.2022
ČuvarkućaOna bi mogla da poseduje milione ukoliko postane zaštitno lice Diora, tvrde eksperti
18.06.2023
CelebrityNjegove objave mnogi obožavaju jer srca osvaja prorodnošću
24.02.2023
Reportaža
Ostavite komentar