Od Vrnjačke Banje do Pojata najsavremenijom saobraćajnicom koja je danas puštena u saobraćaj građani mogu stići za pola sata, a putovanje do Beograda skraćeno je na dva sata. Deonica Moravskog Koridora dužine 30 kilometara, od Kruševca preko Trstenika do Vrnjačke Banje je najmodernija i najbezbednija u mreži auto-puteva Srbije.
Građani mogu da putuju od Pojata do Vrnjačke Banje najsavremenjom saobraćajnicom. Deonica Moravskog Koridora dužine 30 kilometara, od Kruševca preko Trstenika do Vrnjačke Banje je najmodernija i najbezbednija u mreži auto-puteva Srbije.
Prvim digitalnim auto putem u našoj zemlji sa besplatnim bežičnim internetom vozila će moći da se kreću brzinom do 130 kilometara na čas, a prva vozila ovog jutra krenula su otvorenom deonicom Moravskog koridora.
Dužina celog Moravskog koridora je 112 kilometara, a kako je ranije najavljivano kompletan auto-put biće završen do kraja 2025, tačnije tada će biti završena i poslednja deonica od Vrnjačke Banje do Adrana.
Kompletnom izgradnjom koridora povezaće se 500.000 ljudi, jer će na njegovoj trasi biti Kraljevo, Kruševac, Vrnjačka banja i Trstenik.
Od postojećih auto-puteva u Srbiji novootvoreni auto-put je širi za 1,6 metara.
Moravski koridor povezuje tri okruga: Rasinski, Raški i Moravički, sa koridorima 10 i 11, odnosno spaja auto-puteve Miloš Veliki i Beograd-Niš.
Moravski koridor čine tri deonice: Pojate-Kruševac u dužini od 27,83 kilometra, Kruševac-Adrani dužine 53,88 kilometara i Adrani-Mrčajevci-Preljina dužine 30,66 kilometara.
pročitajte još
Okupljeni građani su potom slušali obraćanje predsednika Vučića, koji je istakao da je reč o najboljem autoputa, koji je digitalni autoput
pre 23 sata
Politika
Vučić je, tokom vožnje novom deonicom autoputa od Koševa kod Kruševca do Vrnjačke Banje prokomentarisao izjavu profesora Mihića
22.12.2024
Politika
Radovi na izgradnji Moravskog koridora - auto-puta od Pojata do Preljine su počeli polovinom decembra 2019. ceremonijom u mestu Jasika, blizu Kruševca, kada je najavljeno da će ceo auto-put biti gotov za četiri godine.
Tokom izgradnje koridora ranije je najavljeno i da će biti regulisan tok Južne Morave i njenih pritoka u dužini od 68 kilometara.
Auto-put je projektovan za brzinu do 130 kilometara na sat, imaće 11 petlji, 71 most, 23 nadvožnjaka, pet podvožnjaka i 31 propust. Vlada Srbije je sa američko-turskim konzorcijumom Behtel-Enka 5. decembra 2019. potpisala komercijalni ugovor o izgradnji Moravskog koridora u vrednosti od 745 miliona evra, a predviđeni su i dodatni radovi i direktni i indirektni materijalni troškovi od 20 odsto.
BONUS VIDEO
Ostavite komentar