Indijska kompanija Dukan otpustila je 90 odsto zaposlenih koji rade u oblasti korisničke podrške i zamenila ih veštačkom inteligencijom (AI).
Šef ove firme Sumit Šah je na Tviteru saopštio da je to bila teška, ali apsolutno neophodna odluka, prenosi BBC.
On se istovremeno pohvalio rezultatima, pošto je AI Chatbot smanjio vreme za prvi odgovor korisniku sa minut i 44 sekunde na nulu, a problem klijenta se u proseku rešio za tri minuta i 12 sekundi umesto dosadašnjih dva sata i 13 minuta.
pročitajte još
Oni su danas "održali" prvu konferenciju za novinare, a tom prilikom rekli su da žele da rade sa ljudima i odbacili mogućnosnost pobune
07.07.2023
Tehnologija
Postoji bojazan da će studenti u budućnosti upotrebom ovog alata samo instant završavati obaveze
09.07.2023
Srbija
Troškovi za korisničku podršku su se smanjili za 85 odsto, dodao je Šah.
Ova objava je zabeležila 1,7 miliona pregleda na društvenoj mreži Twitter i izazvala burnu diskusiju, u kojoj su mnogi kritikovali ovu poslovnu odluku kao "bezosećajnu".
Goldman Saks je u martu objavio analizu, po kojoj će razvoj AI ugroziti 300 miliona radnih mesta na celom svetu, podseća BBC.
Ostavite komentar