Rastu rate DINARSKIH KREDITA: Sve veči problem za one koju su uzeli kredit uz PROMENLJIVU KAMATNU STOPU
Rast referentne kamatne stope ponavlja se iz meseca u mesec. Ko ima fiksnu kamatnu stopu na zajam ne mora da brine
08.12.2022
ČuvarkućaTo ne znači da će on nestati sa neba...
podeli vest:
Posle više od pola veka proizvodnje, poslednji Boeing 747 izašao je u utorak uveče iz fabrike u Everetu u američkoj državi Vašington. Kupac poslednjeg primerka je Atlas Air, američka kompanija za prevoz tereta.
- Više od pola veka su desetine hiljada posvećenih Boeingovih uzaposlenih dizajnirali i proizvodili ovaj sjajni avion koji je istinski promenio svet. Ponosni smo što će ovaj avion nastaviti letenje širom sveta u narednim godinama - izjavio je Kim Smith, potpredsednik Boeinga i generalni menadžer programa 747 i 767.
Poslednji primerak Boeinga 747 zaštićen je zelenom folijom i parkiran je u Boeingovom ogromnom postrojenju za sastavljanje, koje se nalazi u Everettu. Iz kompanije tvrde da je to najveći objekt u svetu kada je reč o površini. Inače, postrojenje je izgrađeno 1967. godine za proizvodnju jumbo jet aviona.
Boeingovo osoblje je već uradilo provere spoljnog trapa, sisteme za upravljanje prtljagom te obavilo poslednje radove u unutrašnjosti.
Okončanje proizvodnje Boeinga 747 ne znači da će on nestati s neba, jer će postojeći avioni leteti decenijama. Međutim, sada nisu česti u poslovnim flotama. Pre pandemije koronavirusa, kompanije United i Delta su se oprostile od svojih primeraka, dok su kompanije Qantas i British Airways parkirale svoje primjerke 2020. godine zbog globalnih restrikcija putovanja.
- Bio je to sjajan avion, briljantno nas je služio. Osećamo nostalgiju i ljubav prema njemu, ali kad pogledamo u budućnost, tu su moderni avioni te efikasnija i održivija rešenja - izjavio je direktor British Airwaysa Sean Doyle.
Tanjug AP/ Jennifer Buchanan
Pogledaj galeriju
Tanjug AP/ Jennifer Buchanan
Pogledaj galeriju
Tanjug AP/ Jennifer Buchanan
Pogledaj galeriju
Tanjug AP/ Jennifer Buchanan
Pogledaj galeriju
Tanjug AP/ Jennifer Buchanan
Pogledaj galeriju
Tanjug AP/ Jennifer Buchanan
Pogledaj galeriju
Tanjug AP/ Jennifer Buchanan
Pogledaj galeriju
Tanjug AP/ Jennifer Buchanan
Pogledaj galeriju
Boeing 747 je prvi avion s dva prolaza, počeo se proizvoditi 1967. godine, a u periodu od 54 godine je proizvedeno 1.574 primjerka. U godinama nakon prvog komercijalnog leta obavljenog u januaru 1970. godine, Boeing 747 s grbom na leđima je postao jedan od najprepoznatljivijih aviona te je pomogao u tome da međunarodni letovi postanu pristupačniji. Pokretala su ga četiri moćna motora, a mogao je primiti stotine putnika istovremeno na dugim letovima.
Nekada revolucionarni avion, sa karakterističnom izbočinom na vrhu u kojoj su smeštene pilotska kabina i gornja putnička paluba, najprepoznatljiviji je komercijalni avion koji je proizveden. Dovoljno je veliki da je mogao da se koristi za prevoz spejs šatla i dovoljno pouzdan da bude Force One, avion za američke predsednike.
Rast referentne kamatne stope ponavlja se iz meseca u mesec. Ko ima fiksnu kamatnu stopu na zajam ne mora da brine
08.12.2022
ČuvarkućaKompanija je najavila da će u narednim nedeljama i mesecima širiti tim u Beogradu
08.12.2022
ČuvarkućaProizvodnja prvog primerka aviona Boeing 747 trajala je 16 meseci, uz angažman 50.000 zaposlenih u kompaniji. Tokom protekle dve decenije Boeing i njegov evropski konkurent Airbus, okrenuli su se efikasnijim i profitabilnijim širokotrupnim avionima sa dva, umesto sa četiri motora.
Sve se dovodi u vezi sa organizacijom fudbalskog Svetskog prvenstva u Kataru
09.12.2022
SvetZaverenici nisu nepoznati u Nemačkoj
09.12.2022
SvetVazduhoplovstvo SAD planiralo je da kupi najmanje 100 ovih aviona i da počne da ih ubacuje u flotu umesto bombardera B-1 i B-2
03.12.2022
SvetZbrinjavanje putnika kojem je potrebna medicinska pomoć je u toku
17.11.2022
Srbija
Ostavite komentar