Litar suncokretovog ULJA NE SME da bude SKUPLJI od 219,99 dinara
Vlada Srbije ograničila je maksimalnu cenu jestivog ulja
23.10.2022
ČuvarkućaMlada preduzetnica Marija Stević, koja se priključila porodičnom biznisu, kaže da je za dobro tržište potreban kvalitet, dizajn i potražnja
podeli vest:
U poslednje tri godine, jedan je od omiljenjih u Srbiji Brend Dšamp, pod kojim se prodaju marinirani šampinjoni i namazi različitih ukusa. A sve je počelo pre 39 godina.
Naime, poslovni put porodice Stević, koja je osmislila proizvode pod ovim brendom, počeo je proizvodnjom šampinjona u selu Majilovac, nedaleko od Velikog Gradišta.
Radojica Stević i njegova supruga Gorica godinama su bili jedan od najvećih proizvođača svežih šampinjona u Srbiji, ali su vremenom shvatili da je potencijal srpske privrede ne samo u proizvodnji sveže hrane već i u proizvodnji višeg stepena prerade.
Vlada Srbije ograničila je maksimalnu cenu jestivog ulja
23.10.2022
ČuvarkućaSnimak sa Twittera objasnio da je zaista budućnost kupovine stigla
23.10.2022
ČuvarkućaKako kažu, isprobavali su recepte i razmenjivali mišljenja sa svojim prijateljima, dok nisu došli do onog koji im se najviše dopao, a to su marinirani šampinjoni u vinu, ulju i začinima bez konzervansa. Kada su bili sigurni da je to prava kombinacija odlučili su da taj proizvod ponude i drugima.
- Reč je o porodičnom receptu koji smo osmislili za svoje goste i sebe, jer je bilo prirodno da se na našoj trpezi nađu šampinjoni u različitim oblicima. Videli smo da se ljudima sviđa i rešili smo pre tri godine da taj proizvod ponudimo i drugima - kaže Marija Stević, koja je zadužena za marketing i promociju ovog brenda.
Brend Dšamp je porodični biznis. Radojici i Gorici su se vremenom priključile i njihove ćerke Marija i Mirjana, obe arhitekte po obrazovanju. One su i kreirale naziv brenda, izgled etikete i logoa, a zadužene su za promociju i plasman proizvoda, dok se roditelji u Majilovcu bave uzgojem šampinjona i pravljenjem gotovih proizvoda.
Osluškujući potrebe tržišta, najviše kupce koji su zavoleli marinirane šampinjone, osmislili su i nove proizvode kao što su namaz od šampinjona sa suvom šljivom, renom i treći ukus je sa ljutom halapenjo papričicom.
- Počeli smo sa ova tri ukusa da zadovoljimo najbrojniju ciljnu grupu. Naime, kod nas se mnogo jede crveno meso, a ono se često kombinuje sa renom, zatim mnogo ljudi voli ljute dodatke, a sve više je i onih koji eksperimentišu sa ukusima poput mene, zato ukus suve šljive. Uskoro će se na tržištu pojaviti i novi ukusi - kaže Marija.
Dšamp marinirane pečurke i namazi su takođe idealan izvor proteina za vegetarijance i vegane, tako da je i ova ciljna grupa pokrivena ponudom, dodaje ona.
Marija kaže da ih u Beogradu već potrošači, ali i vlasnici prodavnica prepoznaju, jedni drugima preporučuju, ali i da sama prati tržište i kad uvidi da bi se negde njihovi proizvodi uklopili kontaktira vlasnike.
Milijarder Ilon Mask najavio je da će otpustiti oko 75 odsto zaposlenih u kompaniji ukoliko bude preuzeo vlasništvo
21.10.2022
ČuvarkućaVozila, i sve što se nudi na prodaju, može se pogledati 24. oktobra u Carinarnici Sombor
22.10.2022
Čuvarkuća- Najviše nam nedostaju gastromanifestacije, ne samo zbog prodaje i kontakta sa kolegama, već i zbog toga što je to bio najbolji način da se upoznamo sa potrošačima, da razmenimo mišljenja i izgradimo poverenje. Ljudi jako cene lični kontakt. Nama su upravo naši kupci dali ideju da pravimo namaze. Zato nam je kontakt sa njima dragocen - kaže ona.
Iako je korona virus izazvao mnogo negativnih posledica, ona kaže da postoje i pozitivne poput toga da ljudi sve više vode računa o zdravoj ishrani, biraju proizvode bez konzervansa i veštačkih dodataka. Osim toga počeli su da cene domaće proizvode. Prodaja tokom korone nije opala, samo su se kupci preorjentisali na druge načine kupovine i okrenuli onlajn poručivanju.
Kako Marija kaže da bi se izdvojili i opstali na tržištu neophodna je potražnja, kvalitet i dizajn.
- Sa stanovišta potražnje, potrebno je pratiti tržište i slušati šta kupci žele. Zato je direktan kontakt sa kupcima jako važan. Ne samo da smo uz pomoć pitanja kada ćete dobiti namaze, proširili asortiman, već smo naučili da je najbolje slušati kupce. U pogledu potražnje, ove godine smo distribuciju proizvoda proširili i na restorane - kaže Marija.
Ako EU bude imala energente narednih meseci, to će značiti da banke neće morati da reaguju pa ni rate zajmova neće značajno rasti
23.10.2022
ČuvarkućaRast cena ugostitelje tera da nude manje porcije i izbace pojedina jela iz menija loš trend nije zaobišao ni najpoznatiji festival piva
21.10.2022
Čuvarkuća- Kada je kvalitet u pitanju, u našem slučaju je neminovno da proizvod bude zdrav, od zdravih sirovina, bez dodataka veštačkih boja, pojačivača ukusa i konzervansa. Naš potencijal leži u tome što sami proizvodimo pečurke i što je proizvodnja kontrolisana, tako da se zna šta teglica Dšampa sadrži. Napomenula bih i da je ručni rad poseban deo proizvodnje koji doprinosi da ukus Dšampa bude ovakav kakav i jeste jedinstven - kaže ona.
Kada je u pitanju dizajn Marija kaže da je to prvo što svima privuče pažnju.Ona i sestra uvek rade na novim rešenjima i stalno dorađuju etikete, jer smatraju da treba težiti ka boljem. Crtanje im nije strano, tako da se snalaze i u toj sferi. Svesne da nisu grafički dizajneri, ali na ovaj način im se nekako čini da etiketa „ima dušu“.
Ova mlada preduzetnica kaže da pored svega navedenog veruje da su za uspeh važni istrajnost i upornost.
Za sada porodica Stević pravi samo kratkoročne planove. Rade na novim ukusima namaza i unapređenju celokupnog poslovanja i proizvodnje. Najvažnije im je da uz rast prodaje održe i princip da se proizvodi prave ručno bez upotrebe konzervansa i aditiva.
Imamo dovoljno novca, ali neće štetiti dalja saradnja sa MMF-om. Srbija dobija novu vladu do kraja sledeće sedmice, poručio je Mali
20.10.2022
ČuvarkućaOvogodišnja suša je dodatno otežala opstanak onih koji se bave stočarstvom i žive od prodaje mleka
19.10.2022
ČuvarkućaMinimalni iznos kredita je nešto više od 5.000 evra, a za zajam se može konkurisati do 31. oktobra ove godine
15.10.2022
ČuvarkućaNema mesta za preveliki optimizam, ljudi će širom sveta u 2023. osećati krizu, ocenjuje MMF
12.10.2022
ČuvarkućaŠirom regiona u toku noći biće obilnih padavina
pre 1 sat
RegionOvo sprovođenje zabeležile su kamere TVCG
pre 2 sata
HronikaPored Hrvatske i Švedske i Finska je pribegla ovim metodama
pre 3 sata
RegionOna leti brzinom od 10 maha – 2,5-3 kilometra u sekundi
pre 4 sata
SvetSukob u Ukrajini je posle ovih napada dobio elemente globalne prirode
pre 5 sati
SvetAjli je ugrađen dren preko kojeg izlazi gnoj
pre 6 sati
RegionReč je o još jednom svesnom i planiranom pokušaju izazivanja incidenta
pre 6 sati
PolitikaBalijagića otkrili tragovi u snegu
pre 6 sati
HronikaBio je PR za umetnike poput: Doli Parton, Džonija Keša, Pink Floyd, Brusa Springstina, The Clash, Barbre Strejsend...
20.11.2024
SudbineAnja je danas sahranjena u svom rodnom Bošnjanu kod Paraćina
20.11.2024
SudbineNa roze umrlici potpisani su roditelji, braća sa devojkama, momak, bake, tetke, rodbina i prijatelji...
20.11.2024
SudbineMitrović je nad majčinim grobom održao potresni govor u kojem je obećao da će joj ispuniti poslednju želju
20.11.2024
SudbineNakon sahrane Željko se oglasio snimkom i porukom
19.11.2024
SudbineNajveću podršku Željko je danas imao od dece
19.11.2024
SudbineMajka Milenija preminula je na porodičnu krsnu slavu Đurđic
19.11.2024
SudbineDugo nije bila u kontaktu sa njom.
19.11.2024
Sudbine
Ostavite komentar