UPOZNAJTE Dejvida Bouvija izbliza: 80.000 predmeta koji OTKRIVAJU SVE o velikom umetnIku
Izložba će uključivati više od 80.000 predmeta, među kojima su i umetnikova rukom pisana pisma, scenski rekviziti, video zapisi i filmovi
25.02.2023
ArtSvi koji žele da posete izložbu i vide Magdine radove moći će do 26. marta u Galeriji Doma omladine
podeli vest:
Izložba Magde Radojlović pod nazivom "Put je u distanci – prati moje smernice” biće otvorena 14. marta u 19.00 časova u Galerija Doma omladine Beograda.
Dokaz dobrog dizajna, proizvod industrijske ere i masovno proizvedena hemijska olovka osnovno je izražajno sredstvo kojim je formiran ciklus crteža pod nazivom "Put je u distanci – prati moje smernice".
Izložba će uključivati više od 80.000 predmeta, među kojima su i umetnikova rukom pisana pisma, scenski rekviziti, video zapisi i filmovi
25.02.2023
ArtPre i posle Sida Bareta postojao je umetnik Rodžer Baret, talentovani slikar koji je već u ranoj mladosti stvarao impresivna dela
18.09.2022
ArtHemijska olovka kao deo svakodnevice, utešno je dostupna, prijemčiva i nužna, dok kroz svoj monotoni plavi trag rasterećuje od autentičnosti i individualnosti.
Papir, više prihvaćen nego odabran, u svom zadatom formatu deo je industrijskog standarda u oblasti štampe. Njegov poznat format čini okvir u kom se umetnica, kao deo tehnološkog i kapitalističkog društva, kreće.
U radovima su olovka i papir za umetnicu poput vodonika i ugljenika – dva hemijska elementa koji daju život.
Međutim, pristup crtežima ne napušta kapitalistički duh; u želji da isposnički priđe procesu, umetnica sebe podvrgava ograničavajućem fizičkom radu ne bi li, kroz iscrpljujuću disciplinu crtanja, zadovoljila svoju unutrašnju potrebu za izražavanjem.
Time, ona ogoljava proces crtanja i svodi ga na puko popunjavanje površine, privid (intelektualnog) rada i istrajnost koja je samoj sebi cilj. Očajna želja da se ispuni prostor i popuni površina, da se obeleži, proizvede, samog proizvoda radi.
Svi radovi su vođeni jasnom i preciznom instrukcijom čiji postupak je sličan onom u jeziku algoritama.
Koncept izložbe zasnovan je na zadacima poput matematičkih funkcija, gde, uz dehumanizujuća ograničenja, očajnički – ali nevino, na površinu isplivava ljudska greška.
Linijom ove ljudske greške može se rekonstruisati prava priroda umetničkog postupka.
Je li umetnica uspela da bude umetnica time što je uložila vreme ili je izgubila vreme?
Postoji izvesna količina pritiska da se proizvede nešto sasvim novo i originalno kako bi se doprinelo kulturnoj sceni, ali je pritisak ujedno obeshrabrujuć i paralizujući.
"Put je u distanci – prati moje smernice" reaguje na istovremenu hiperproduktivnost i haotičnost sadašnjeg istorijskog konteksta.
Rendgenske ploče obrađene su u mračnoj komori, a kada je konzervatorka pogledala slike, shvatila je da gleda u lice samog Van Goga
14.07.2022
ArtPlakati Nikoline Radulović Velić, obeležili su brojne pozorišne produkcije u Kantabriji
03.03.2023
ArtU fokusu projekta je srpska, reformatorka, teoretičarka umetničke igre, aktivistkinja, koreografkinja, novinarka...
02.03.2023
ArtSlika pod nazivom "Une Liseuse De Romans" deo je izložbe "Van Gog u Americi", koja prikazuje 74 dela holandskog postimpresioniste
14.01.2023
Art
Ostavite komentar