Slobodno vreme > Mozaik

O ovim stvarima NIKADA ne treba da RAZGOVARATE na poslu, narušiće vam REPUTACIJU

Sa kolegama njegujete prijateljske odnose, ali nikada ne zaboravite da ste na radnom mestu i da način komunikacije utiče na vašu reputaciju

Autor: K1 info/ zenasamja.me

19/11/2023 > 21:48

podeli vest:

O ovim stvarima NIKADA ne treba da RAZGOVARATE na poslu, narušiće vam REPUTACIJU
Foto: Freepik.com


Uspostavljanje prijateljskih odnosa među kolegama neizbežan je proces i predstavlja odličan način da se osećate dobro na poslu, ali je važno postaviti neke granice kada su u pitanju teme za razgovor. 

Izbegavanje tema koje slede u nastavku teksta pomoći će vam da održite profesionalni pristup radu, ali i dobre odnose sa kolegama.

Novac 

Nije tajna da razgovore o visini plate treba izbegavati, ali to nije jedina finansijska informacija koju treba da zadržite za sebe. Ostale teme su one koje se odnose na kredite, hipotekarne kredite i zajmove, bilo vaše ili nečije druge, jer su to previše lična pitanja. Najbolja stvar koju možete da uradite kada razgovor krene u smeru novca je da skrenete razgovor na nešto u drugom smjeru i tu temu više ne otvarate.

Tračarenje

Trač je skoro nemoguće izbeći i u poslovnom okruženju, ali to ne znači da i vi morate da učestvujete u tračarenju i širiti dalje glasine koje čujete. Ljudi treba da vas cene zbog kvaliteta rada, a ne zbog ažurnosti u otkrivanju najnovijih pikanterija. Čak i ako imate puno poverenje u svoje kolege i dobre namere, velika je mogućnost da budete pogrešno shvaćeni i, silom prilika, u centru ogovaranja.

Promene uslova rada

Ako vam je šef povećao platu ili vam ponudio unapređenje, svakako imate razlog za slavlje. Nazovite supruga, porodicu, prijatelje, ali nemojte ovu informaciju deliti i sa kolegama, osim ako su vas posebno zamolili da to učinite. Pričekajte da vest bude službeno objavljena, u suprotnom možete da delujete grubo, nadmeno i nepristojno.

Teme lične prirode

 Normalno je da sa kolegama podelite neka dešavanja iz ličnog života, ali pokušajte da postavite neka ograničenja u smislu koliko lične mogu da budu informacije koje delite. Čak iako ste vrlo bliski sa svojim kolegama i gledate na njih kao na  svoje najbliže, nemojte zaboraviti da treba da održite profesionalni odnos i da je neke stvari najbolje ipak zadržati za sebe. Najlepši porodični trenuci, doživljaji sa odmora su svakako stvari koje možete deliti, ali detaljno izveštavanje o ličnim odnosima je nešto što treba da izbegavate. 

Ostavite komentar