Slobodno vreme > Tehnologija

Things Solver na konferenciji Digital Day: Hiperpersonalizacija zasnovana na AI je budućnost prodaje

Veštačka inteligencija nam omogućava da preoblikujemo tehnologiju i da je prilagodimo svakom pojedincu na jedinstven način

Izvor: K1info

21/05/2024 > 19:16

podeli vest:

Things Solver na konferenciji Digital Day: Hiperpersonalizacija zasnovana na AI je budućnost prodaje
Foto: Petar Jovanović


Darko Marjanović, direktor kompanije Things Solver koja posluje u okviru ASEE Grupe, izjavio je danas na konferenciji Digital Day u Beogradu da hiperpersonalizacija podržana veštačkom inteligencijom predstavlja budućnost prodaje u digitalnom okruženju jer omogućava kreiranje ponuda u skladu sa realnim interesovanjima kupaca.

On je takođe naveo i da, iz iskustva ove kompanije u saradnji sa maloprodajnim lancima u Srbiji, prodajni rezultati mogu biti uspešniji za čak 30 odsto.

- Veštačka inteligencija nam omogućava da preoblikujemo tehnologiju i da je prilagodimo svakom pojedincu na jedinstven način. Savremenim softverima za preporuku čiji je rad zasnovan na  AI, obradi podataka i prediktivnoj analitici moguće je u velikoj meri unaprediti relevantnost ponude, što odgovora i prodavcima i kupcima i u velikoj meri utiče na korisničko iskustvo, a samim tim i na povećanje prodaje na digitalnim kanalima, koja beleži nezaustavljiv rast - rekao je Marjanović.

On je dodao da personalizacija danas ne podrazumeva samo obraćanje ličnim imenom prilikom komunikacije sa kupcima kao pre nekoliko godina, već i kreiranje ponuda koje su u potpunosti u skladu sa njihovim interesovanjima. 

- U rešenjima koje proizvodi kompanija Things Solver sistemi za preporuku integrisani su u prodajni levak u svim fazama, od početka do kraja procesa kupovine, a veoma su uspešni i kod zadržavanja postojećih kupaca. Mogu se primeniti na svim komunikacionim kanalima kao što su viber, sms, e-mail ili mobilne aplikacije - naveo je.

Marjanović je objasnio i da su inteligentni algoritmi dizajnirani da predvide i predlažu stavke ili sadržaj koji će korisnik verovatno preferirati na osnovu prošlih interakcija, preferencija i ponašanja, uz obavezno poštovanje privatnosti podataka. Ovi sistemi koriste različite tehnike, kao što su kolaborativno filtriranje, filtriranje zasnovano na sadržaju i hibridne pristupe kako bi analizirali ogromne količine podataka i identifikovali obrasce ponašanja korisnika.

- Razumevanjem individualnih preferencija i sličnosti između korisnika ili stavki, sistemi preporuka pomažu korisnicima da otkriju nove proizvode ili sadržaj koji sami možda nisu pronašli, što na kraju podstiče prodaju, angažovanje korisnika i lojalnost platformi. Na ovaj način se kupcima štedi vreme i unapređuje zadovoljstvo, a prodavcima poboljšava efikasnost i uspešnost poslovanja - rekao je.

Marjanović je takođe upozorio da ova rešenja ne mogu biti od koristi ukoliko se primenjuju neadekvatni algoritmi, u slučaju neprilagođene komunikacije sa potencijalnim kupcima u smislu kanala, stila ili vremena dostavljanja informacija, kao i neadekvatno definisanih strategija za profile kupaca za koje nema dovoljno podataka. 

On je dodatno istakao da su sistemi za preporuku za sada pokazali izuzetne rezultate u sektoru maloprodaje, ali da mogu biti vrlo korisni i u domenu finansijskih i telekomunikacionih usluga, imajući u vidu da su digitalizacija procesa i unapređenje korisničkog iskustva prioriteti u poslovanju ovih industrija.

Kompanija Things Solver za kratko vreme izdvojila se kao lider na tržištu po svojim rezultatima u primeni veštačke inteligencije u različitim oblastima, a rešenja koja proizvodi više of 50 IT stručnjaka u Beogradu, Kragujevcu i Skoplju trenutno se koriste se u preko deset zemalja.

Ostavite komentar