Svi se danas vraćaju KUĆAMA, evo u koliko sati počinje ludnica na PUTEVIMA - samo strpljivo, ČUVAJTE GLAVU
Prema najavi RHMZ celog dana će padati kiša, pa će vozače pratiti mokri kolovozi, a samim tim i usporena vožnja
17.04.2023
SrbijaKampanja ima za cilj da se nastavi sa podizanjem svesti o savesnom ponašanju i odgovornoj konzumaciji alkohola
podeli vest:
Posle uspešnih prošlogodišnjih rezultata, kompanija HEINEKEN Srbija i Auto-moto savez Srbije (AMSS) potpisali su sporazum o nastavku partnerstva. I ove godine, cilj zajedničke kampanje “KAD IDE TURA, NE IDE GAS“ je da se među vozačima širom naše zemlje nastavi sa podizanjem svesti o savesnom ponašanju i odgovornoj konzumaciji alkohola.
Poznati srpski automobilista i najmlađi šampion Evrope na brdskim stazama, Nikola Miljković, koji je podržao ovogodišnju kampanju, biće ujedno i njeno zaštitno lice, najavljuju partneri.
Potpisujući sporazum, Neda Đokić, direktorka kompanije HEINEKEN Srbija, izjavila je da je kampanja “KAD IDE TURA NE IDE GAS“ prvo i jedinstveno partnerstvo između lidera pivske industrije i nacionalnog saveza vozača.
Prema najavi RHMZ celog dana će padati kiša, pa će vozače pratiti mokri kolovozi, a samim tim i usporena vožnja
17.04.2023
SrbijaPodeljeni su i Super članski paketi AMSS za pomoć na putu i šlep u Srbiji i Evropi
09.03.2023
Beograd- Ponosni smo što drugu godinu zaredom nastavljamo saradnju sa našim partnerom Auto-moto savezom Srbije. Spajaju nas ista misija i zajednički cilj - veća bezbednost u saobraćaju i namera da kampanjom “KAD IDE TURA, NE IDE GAS“ doprinesemo širenju svesti o važnosti odgovorne konzumacije kod svakog vozača u našoj zemlji. Poruke naše kampanje u prvoj godini partnerstva stigle su do više od milion vozača. Ovo nam daje podstrek i dodatnu motivaciju da u ovoj godini podignemo lestvicu i utičemo na odgovornost kod duplo većeg broja učesnika u saobraćaju. Naša ambicija je da u narednoj godini dopremo do svakog od ukupno preko tri miliona vozača u Srbiji i da samim tim povećamo svest i stepen odgovornosti u saobraćaju - rekla je Đokić.
Pivo je prirodan proizvod u kojem uživaju stotine miliona ljudi širom sveta, ali samo odgovorna konzumacija ovog napitka sme da bude deo izbalansiranog životnog stila. Upravo zato, HEINEKEN Srbija godinama unazad preduzima brojne aktivnosti, kako bi podigao svest svojih potrošača i svih ljubitelja piva o ovoj izuzetno važnoj temi.
Foto: Warp Studio
U narednom periodu, poruke o odgovornoj konzumaciji biće prenete širokoj javnosti kroz različite kanale komunikacije i ekskluzivne video sadržaje, a posebno zanimljive biće inovativne aktivacije u auto-školama širom Srbije kao i poslovnicama AMSS i AMS Osiguranje a.d.o. kojima su bezbednost svih učesnika u saobraćaju prioritet poslovanja.
Generalni sekretar AMSS-a, Milan Nikolić, izrazio je zadovoljstvo postignutim rezultatima prošlogodišnje kampanje, činjenicom da ona postaje tradicija, i pozvao sve učesnike u saobraćaju da poštuju saobraćajne propise, i da budu odgovorni prema sebi i drugima.
Iz AMSS ipak savetuju vozače da budu oprezni jer na određenim deonicama ima magle
01.01.2023
SrbijaMagle ima jutros na više putnih pravaca, smanjuje se vidljivost na 50 metara, navode iz Puteva Srbije
08.11.2022
Srbija- Ovo je druga godina zaredom u kojoj potpisujemo jedan sjajan sporazum između lidera u proizvodnji piva i Auto-moto saveza Srbije. Naš cilj jeste promovisanje saobraćajne kulture i poštovanje propisa. Hvala Heineken-u i direktorki Nedi na inicijativi. Prošle godine, kada smo potpisivali sporazum, izrazio sam nadu da će se ova inicijativa nastaviti, da će prerasti u tradiciju, i drago mi je da se to dešava. Drago mi je da imamo i veliku podršku Uprave saobraćajne policije i Agencije za bezbednost saobraćaja, i da i jedni i drugi pozdravljaju ovu akciju - rekao je Nikolić i dodao:
- Važno je da danas skrenemo pažnju da su u prvih pet meseci ove godine vozači koji su bili pod dejstvom alkohola učestvovali u 21 saobraćajnoj nezgodi sa stradalim licima, kao i u 491 nezgodi sa povređenim licima. Ovo nisu brojke, ovo su ljudi koji su povređeni ili koji danas više nisu među nama. Čestitam Heineken zato što ispred svog interesa stavlja društvenu odgovornost i sugeriše svim učesnicima u saobraćaju da poštuju saobraćajne propise. Ne zaboravite - alkohol i volan ne idu zajedno, jer kao što znate, "KAD IDE TURA, NE IDE GAS".
Foto: Warp Studio
Svojim kredibilitetom, stručnošću i prepoznatljivošću, poznati srpski automobilista, i partner AMSS-a, Nikola Miljković, dodatno će doprineti širenju poruka kako bi stigle do što većeg broja vozača.
- Veliko mi je zadovoljstvo i čast što imam priliku da budem deo ovako važne društveno odgovorne kampanje koju već drugu godinu zaredom sprovode HEINEKEN Srbija i Auto moto savez Srbije. Tokom karijere sam upravljao automobilima od 55 do 550 konjskih snaga. Svi se oni voze na isti način, a povećanjem brzine vreme reakcije se uveliko smanjuje - rekao je Miljković i dodao:
- Zato je potrebno da je vozač uvek odmoran i fokusiran, a poznato je da alkohol značajno smanjuje koncentraciju i produžava vreme reakcije. U svemu što radim, u poslu, u životu, na stazi, za mene je odgovornost najvažnija. Kao zaštitno lice ove važne kampanje moja misija je da širim svest o tome koliko je važno da vozači ne konzumiraju alkohol, jer "KAD IDE TURA, NE IDE GAS".
Fabrika u Lisabonu prečišćava kanalizaciju do nivoa da se voda može koristiti i u proizvodnji pića
14.04.2023
Mozaik"Mislim da ćemo morati da se vratimo navici iz starih vremena kada smo sve nosili sa sobom" - stoji u jednom od komentara na cene
12.04.2023
RegionBudući da je u poslovanju, baš kao i u životu, neophodan pouzdan partner, jedinstvena saradnja kompanije HEINEKEN Srbija sa AMSS-om, kao i kampanja ”KAD IDE TURA, NE IDE GAS”, predstavljaju korak napred u edukaciji svih vozača o odgovornoj upotrebi alkohola i savesnom ponašanju u saobraćaju.
Možda pijenje jednog piva dnevno nije toliko štetno, ali to ne znači da možete da prođete bez određenih "nuspojava"
13.02.2023
MozaikKoristi mogu varirati od osobe do osobe, ali svakako će svi osetiti pozitivne rezultate
06.06.2023
VestiBiće merena brzina, radiće se alko-testovi i proveravaće se korišćenje sigurnosnog pojasa
31.03.2023
SrbijaPromena trendova dolazi zbog toga što ljudi više misle o zdravlju i bezbednosti, ali i o mogućem neadekvatnom ponašanju na radnom mestu
25.03.2023
Svet
Ostavite komentar