Slobodno vreme > Mozaik

VEŠTAČKA INTELIGENCIJA u marketinškoj kampanji: Botičelijeva Venera postala VIRTUELNA INFLUENSERKA

Kampanja prikazuje Veneru obučenu u modernu dizajnersku odeću, vozi bicikl ispred Koloseuma i jede picu na obali jezera Komo…

Izvor: K1info/Tanjug

22/04/2023 > 15:03

podeli vest:

VEŠTAČKA INTELIGENCIJA u marketinškoj kampanji: Botičelijeva Venera postala VIRTUELNA INFLUENSERKA
Foto: Youtube PrintScreen/L'Agenzia di Viaggi magazine


Venera italijanskog renesansnog slikara Sandra Botičelija, uz pomoć veštanske inteligencije promovisana je za novog ambasadora italijanskog turizma, u kampanji koju su osmislili Ministarstvo turizma i Nacionalna agencija za turizam (ENIT).

Virtuelna Venera će putovati širom zemlje, predstavljajući svetu italijanske pejzaže, gradove, sela, tipičnu hranu i vina i raznoliku turističku ponudu koja italijansku kulturu čini jedinstvenom.

Kako prenosi CNN, sigurno je da italijanski umetnik Sandro Botičeli nikada nije zamišljao Veneru, boginju ljubavi koja je predstavljena u njegovim remek-delima iz 15. veka "Rođenje Venere" i "Primavera", kako jede špagete ili nosi šorts ispred rimskog Koloseuma.

Nova marketinška kampanja italijanskog ministarstva turizma pretvorila je drevno božanstvo u "virtuelnu influeserku" uz pomoć tehnologije veštačke inteligencije.

Kampanja pod nazivom "Otvoreno za čuda" prikazuje Veneru obučenu u modernu dizajnersku odeću, koja pravi selfije na trgu Svetog Marka, vozi bicikl ispred Koloseuma i jede picu na obali jezera Komo.

"Venera u ulozi savremenog influensera vodiće svakog međunarodnog posetioca za ruku da otkrije našu zemlju", saopštilo je Ministarstvo turizma.

Nova promoterka italijanskog turizma moći će da se vidi na Instagram profilu venereitalia23, na veb stranici Italia.it i na drugim društvenim platformama.

Ukupna vrednost kampanje iznosi devet miliona evra.

 

Ostavite komentar