Slobodno vreme > Hi-Tech

BITKA među društvenim mrežama: TIKTOK DODAJE samo tekstualne objave, da LIČI NA TWITTER

Platforma je objavila da nova opcija korisnicima daje “još jedan način da se izraze”

Izvor: K1info

27/07/2023 > 12:23

podeli vest:

BITKA među društvenim mrežama: TIKTOK DODAJE samo tekstualne objave, da LIČI NA TWITTER
Foto: Tanjug/AP Photo


Konkurencija između divova društvenih medija se zahuktava, a aplikacija za video streaming TikTok u kineskom vlasništvu objavila je da će nuditi i samo tekstualne objave.

Platforma je objavila da nova opcija korisnicima daje “još jedan način da se izraze”.

Ranije ovog meseca, TikTok je lansirao novu uslugu streaminga muzike za konkurentske platforme kao što su Spotify i Apple Music. A u ponedeljak je Twitter Elona Muska odbacio svoj poznati logo plave ptice i prebacio se na crno-beli X.

Korisnicima TikToka sada će na aplikaciji biti ponuđene tri opcije – hoće li da objavie fotografije, video ili tekst. Takođe će moći da  se prilagode objave dodavanjem zvuka, lokacije ili Dueta, koji su video reakcije na postove drugih TikTok korisnika.

- Ove opcije čine da su vaši tekstualni postovi jednako dinamični i interaktivni kao bilo koji video ili foto post - kažu iz TikToka.

TikTok, koji je u vlasništvu kineskog ByteDancea, nedavno je u Brazilu i Indoneziji pokrenuo novu uslugu streaminga muzike, TikTok Music. Prošle nedelje kompanija je takođe predstavila beta verziju usluge u Singapuru, Meksiku i Australiji.

Portparol je rekao da će omogućiti korisnicima da “slušaju, dele i preuzimaju muziku koju su otkrili na TikToku, kao i da dele svoje omiljene pesme i izvođače sa svojom TikTok zajednicom“. Aplikacija testira druge opcije uključujući novi pejzažni način rada s odabranim korisnicima širom sveta.

Godine 2021. TikTok je postao najpopularnije internet odredište na svetu – imao je više poseta od američkog diva pretraživača Google. Te godine je aplikacija takođe objavila da ima više od milijardu aktivnih korisnika u svetu..

Takmičenje između rivalskih kompanija društvenih medija – kao što su Meta i X, Maskova rebrandirana Twitter platforma – zahuktalo se poslednjih nedelja. Ovog meseca Metina nova platforma Threads počela je da radi u prodsavnicama aplikacija Apple i Android u 100 zemalja. Šef Mete Mark Zakerberg  kasnije je rekao da je platforma Threads njegove kompanije registrirovala više od 100 miliona korisnika za manje od pet dana.

Ranije ove sedmice, brendiranje plave ptice na društvenoj mreži Twitter zamenjeno je logom s belim X na crnoj pozadini, piše BBC.

Ostavite komentar