Ekonomija

UBIĆE BOUNTY? Kompanija Mars PRESTAJE DA PROIZVODI ČOKOLADICE koje je obožavala bivša Juga. A vi?

Istraživanjem tržišta došli su do rezultata da 40 odsto ljudi mrzi čokoladice punjene kokosom

Izvor: K1info

05/11/2022 > 20:59

podeli vest:

UBIĆE BOUNTY? Kompanija Mars PRESTAJE DA PROIZVODI ČOKOLADICE koje je obožavala bivša Juga. A vi?
Foto: Pixabay.com


Britanski Mars iz svog pakovanja s božićnim miksom izbacuje popularnu čokoladicu Bounty, piše BBC. 

Istraživanjem tržišta u Velikoj Britaniji došli su do rezultata da 40 odsto ljudi mrzi čokoladice punjene kokosom. 

Istraživanje su pokrenuli posle prošlogodišnje akcije u Velikoj Britaniji nakon što su, podstaknuti podacima koje su već imali, kupcima pakovanja s mešanim slatkišima poručili da mogu da vrate Bounty čokoladice ako ih ne vole. Hrpa tih čokoladica im se vratila, a samo 18 odsto kupaca reklo je da ih voli i većina tih kupaca je starija od 55 godina.

Foto: Unsplash.com

 

Mars sada treba da odluči hoće li da nastavi da proizvodi Bounty u Velikoj Britaniji. U Americi se ne prodaje već neko vreme, a trgovački lanac Tesco pustiće probnu seriju božićnih pakovanja čokoladica pod nazivom No Bounty. Limitirano izdanje božićnih mešanih čokoladica sadržaće Mars, Snickers, Milky Way, Galaxy i Maltesers.

- Prošle godine kupcima smo dali priliku da vrate svoje neželjene Bounty čokoladice. Sada, posle reakcija javnosti, pokušavamo potpuno da ih izbacimo - rekla je menadžerka kompanije Emili Oven.

Anketa

 

Istorija čokoladice Bounty

Bounty je nastao tako što je Mars kopirao Mounds i Almond Joy bar čokoladice koje je već bio proizvodio njegov rival Hershey. Obe te čokoladice izmislio je konditor Vinsent Nitido iz Konektikata još 1920. godine. Njegovu manufakturu kupila je američka firma Peter Paul Candy Manufacturing.

Krajem 80-ih Bounty čokolade prodavale su se u celoj Americi, ali samo dve godine. Hershey je 1988. kupio kompaniju Peter Paul, a s njom i Almond Joy i Mounds. Budući da su te čokoladice već bile omiljene među američkim kupcima, Mars nije mogao da konkuriše i povukao je Bounty iz distribucije.

Foto: Pixabay.com

 

Bounty je puno bolje prolazio u Europi pa je kompanija 2003. godine pokušala da zaštititi njegov oblik unutar Evropske unije, ali Evropski sud je rekao da zaobljeni krajevi i tri strelice nisu dovoljni razlikovni elementi. Istraživanje je pokazalo da samo u šest od 15 zemalja EU kupci prepoznaju Bounty po obliku.

Mars je pokušao da oživi prodaju Bountyja uvođenjem novih ukusa. Godine 2006. uveli su punjenje od višnje, a kasnije i mango i ananas. Bounty sladoled na štapiću s glazurom od manga bio je jedan od boljih koji su mogli da se kupe, ali to su bile limitirane serije koje kupci nisu prihvatili.

 

 

Ostavite komentar